Bukefalos 28 år!

Hål i en annan del av örat än örsnibben

Pincetten använder min man till att hålla i plattan på labreten, för att ens kunna in på baksidan av tragus och så småningom pricka hålet. Väldigt bökigt!
Hm, jag är lite yrvaken. Du har väl ett sådant här smycke?:
images


Menar du att du har svårt att hålla fast staven medan du skruvar på kulan? Eller att du har svårt att öht få in staven där den ska?

Oavsett gör plasthandskar underverk! (Sådana ordentliga som säljs på apoteket, inte diskhandskar alltså. :D)
 
Ta Alvedon förebyggande, det tar bort udden på smärtan ( funkar för det mesta, tandläkare, gyn mm)
En riktigt vass nål känns ju knappt heller. :idea:
 
@Blueberry Kul att du är nöjd!
Jag är lat och byter inte smycke själv när det är knöligt. Jag går till "min" studio och de fixar det lätt. Frid på jorden och alla är glada :D
 
Hm, jag är lite yrvaken. Du har väl ett sådant här smycke?:
images


Menar du att du har svårt att hålla fast staven medan du skruvar på kulan? Eller att du har svårt att öht få in staven där den ska?

Oavsett gör plasthandskar underverk! (Sådana ordentliga som säljs på apoteket, inte diskhandskar alltså. :D)

Ja, precis. Det är svårt att få in staven i hålet. Jag kan inte göra det själv :o
Men det är ju liksom SJUKT TRÅNGT att få in både fingret och staven på baksidan av tragus. Jag kanske bara har väldigt små och trånga öron? :rofl:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag ska göra om ett hål jag har i örat. Från början gjordes det med en håltagningspistol (kommer aldrig göra om det med den metoden) och...
2
Svar
36
· Visningar
3 117
Senast: pepp
·
Kropp & Själ Lång historia det här, ska försöka korta ned. Började med min mammas demens 2015-2016 (några kanske minns min tråd kring det) där jag...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
21 133
Senast: Stereo
·
Övr. Barn Jag har varit medlem här för många, många år sedan. Mycket har sedan sist. Jag har reumatiskt värk och 50% sjukersättning och jobbar...
12 13 14
Svar
278
· Visningar
24 751
Kropp & Själ Min story: Jag kraschade på mitt sommarjobb efter mitt sista år på gymnasiet. Betygspressen hade haft mig på högvarv i tre år och pga av...
2
Svar
20
· Visningar
4 184
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp