Bukefalos 28 år!

Halloweenparty!!! (Ulvlek)

Btw,utan att nämna några namn - men stort tack till den eller de som såg till att förgylla min ensamma tillvaro som LL med diverse PM. Var länge sedan jag skrattat så mycket :D
Jag var nog ovanligt tyst i den här leken iom att jag hade Lobelia (@bumpo försvann till nätdejtingtråden... :p), fråga annars @Mammas hur frustrerad jag var i min första lek... :angel:
 
Orkar inte leta men det var någon spekulation om vem som var siare och att ingen verkade ha koll på oss (syftande på ulvarna men inte supertydligt).
 
Hm nu vill vi se ett citat (iallafall vi Shaggy ;))
Mammas är jag fundersam, varför ger hon sig på Shaggy?

Kan Mammas vara siaren och ha siat FiaM som god och siktat in sig på att syna någon annan? Eller är det bara vad hon lyckats resonera sig fram till? Ingen som varit med i diskussionerna tycks egentligen ha koll på oss. Om nu inte koppen har något i kikaren, men hon är mest underlig.
Här är det!
 
@Lobelia - Nää, någon gick ju och blev lynchad....
Du aaaanar inte vilka statusuppdatering jag har kvar att förmedla..... :p

Men är lite besviken över att jag inte fick använda en viss konversation - hade varit riktigt kul m den uppdateringen :p
 
Nää, någon gick ju och blev lynchad....
Du aaaanar inte vilka statusdatering jag har kvar att förmedla..... :p

Men är lite besviken över att jag inte fick använda en viss konversation - hade varit riktigt kul m den uppdateringen
Jag är ledsen men den där B&J - märket känns som om för många vet om även om jag inte direkt tror att någon i lekarna känner till det i första hand! :p
 
Ok jo det var ju rätt allmänt hållet. Det enda jag kunde reagerat på var ordet oss och det hade jag ärligt talat missat totalt. Det där inlägget stälde faktistk till lite problem när jag skulle vara kreativ imorse. Det var ju faktiskt något konkret så jag hoppades att ingen skulle hitta det.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp