Lilla
Trådstartare
Beror väl på vad man menar med sallad. En sallad kan ju sticka i väg men antar att du menar en hyfsat kalorisnål?Åt pizza två gånger förra veckan men också två dagar sallad så.. plus minus boll?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Beror väl på vad man menar med sallad. En sallad kan ju sticka i väg men antar att du menar en hyfsat kalorisnål?Åt pizza två gånger förra veckan men också två dagar sallad så.. plus minus boll?![]()
Förlåt men jag tyckte plus minus boll var orimligt kulÅt pizza två gånger förra veckan men också två dagar sallad så.. plus minus boll?![]()
Använder Lifesum för att registrera kosten, men jag blir tokig på det. Appen lägger in mat som jag inte ens har skrivit så ingenting stämmer
Jag skrev till exempel in potatisgratäng, sedan när jag går in på det jag skrivit så står det " potatisgratäng med ost och grädde". Det var inte det jag skrev, jag hade ingen ost i, grädde kanske den innehöll iof men inte ost.Jag använder också den, och förstår inte vad du menar? Den kan ju bara lägga in det du skriver in och klickar på?
Jag skrev till exempel in potatisgratäng, sedan när jag går in på det jag skrivit så står det " potatisgratäng med ost och grädde". Det var inte det jag skrev, jag hade ingen ost i, grädde kanske den innehöll iof men inte ost.
I gratisversionen av My Fitness Pal så går det att lägga in och spara egna recept, väldigt smidigt!