Han kommer att äta ihjäl sig!

S

Sirisiri

Idag fick hästarna gå in för natten. Dom har varit ute tills nu eftersom det varit så fint väder. Jag fyllde upp boxen med massor av fin halm som det var en hel del hö i. Jättegott sa pållen och åt med god aptit. Han åt och åt och åt och åt! Jag blev nästan orolig!

Jag vet att han var hungrig eftersom det inte är så mkt gräs kvar i hagen. Hoppas det är övergående! Han fick hö senare.

Jag är ju dödligt rädd för att han ska få fång igen, men det är ingen fara med halm va??? :confused:
 
Fång kan dom få av all mat...bara man byter fodret snabbt så obalans uppstår i tarmfloran. Detta gäller även byte från ett höparti till ett annat...
 

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
7 654
Senast: Juli0a
·
Foder & Strö Vår C-ponny fick fång i början på mars, har stått på box till slutet på april och därefter i en sjukhage på ca 12x12. Nu efter sista...
Svar
3
· Visningar
1 392
Senast: MayGrace
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
3 216
Senast: nullo-modo
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 429
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp