handla western grejer på postorder?

kamomillo

Trådstartare
Går det?
Var köper ni alla grejer till era hästar?
Jag hittade ett träns i H**ks som jag ville ha, men det fanns inte inne förrän i slutet på september, så därför undrar jag om det finns andra förslag?

Snälla, hjälp mej!
* Jenny *
 
Jag har köpt flera saker från en butik i Sthlm.. De har jättebra service.. Du kan pm:a mig om du vill veta vad de heter, vet inte om man får skriva ut det här..

Mvh Anna :)
 
det finns en bra butik som ligger granne med h**ks i stockholm. annars kan du gå till http://western.nu dr du hittar länkar till bland annat butiker.
 
Tack!
Nu har jag hittat en massa sidor, mad MASSOR av snyggt... :love:

NU, gäller det bara att välja :angel:

* Jenny *
 
Tack för all hjälp allihopa!
Jag har hittat så mycket fint.
Det kan bli dyrt de här.... :angel:

* Jenny *
 

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
906
Senast: Nepenthe
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 253
Senast: ako
·
Hästvård Jag behöver lite hjälp med att fundera. I september fick jag en känsla att en av mina hästar mådde dåligt. Det fanns inget mer än...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 281
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 180
Senast: Enya
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp