Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vill inte att det här ska övergå i någon pajkastning, och jag vill inte framställa TS som "the bad guy" heller, jag vill bara visa att mina hästar är välmående. Jag är inget proffs, men det är inte TS heller och vi har båda massor att lära innan vi ens kan vara i närheten.
Det som jag återigen vill framhäva, utan att lägga någon skugga över TS (jag hade kunnat börja munhuggas och lägga min syn på hennes hästhållning här i så fall) är att jag gladeligen visar för vem som helst, när som helst, att hästarna inte far illa på något sätt.
Det jag skrivit här är sanningen, inget annat, och vill ni utse någon här från Buke som kommer ut och kollar hur mina hästar har det, så får ni gärna göra det, om det skulle kännas bra att ha någon neutral persons syn på det hela.
Jag tycker inte TS ska behöva försvara sig i dt här läget. Våra åsikter skiljer, och hon gjorde väldigt klart när vi talades vid per telefon att hon inte tänkte erkänna att hon gjort något fel eller be om ursäkt.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
här kommer de sista bilderna då jag inet kunde ladda upp alla bilder i samma inlägg. hoppas ni ser bilderna!
Jag tror inte någon tvivlar på din hästhållningPållarna är jättefina
Och jättefint och moget att du verkligen inte vill ha någon pajkastning och att du försöker avråda alla. All heder åt dig![]()
jag är den tredje personen i inlägget och jag tänker inet lägga ner tid på att komentera det, tänkte mest lägga upp några bilder på respektive hästar det pratas om & de är inte speciellt undernärda.
här är några bilder från i början av sommaren, i mitten av sommaren & även sedan i höst.