Okej, synd. Jaja, jag letar efter ett bättre foder, tänkte köpa Orijen red nu när jag lämnar tillbaka Happy Cat.

Orijen Regional Red är EXTREMT smakligt :D Jag kan inte och har inte kunnat ge de till mina eftersom de har fri tillgång, de gick upp i vikt direkt (andra foder går bra, de håller en bra vikt på dem).
 
Våra gillar Orijen, Monster och Mjau. Vad vi köper beror på hur ekonomin ser ut för månaden, oftast blir det mellanpriset Monster.

2/3 av våra katter äter en del rå föda som dom fångar själva. Alla får även en del rått kött inomhus om jag exempelvis lagar älg.
 
Orijen Regional Red är EXTREMT smakligt :D Jag kan inte och har inte kunnat ge de till mina eftersom de har fri tillgång, de gick upp i vikt direkt (andra foder går bra, de håller en bra vikt på dem).

Samma hos mina 🙈 Men nu portionerar jag och de har sina automater. Hoppas det mättar bara, Seven är skitjobbig för att hon är hungrig. Jämt.
 

Liknande trådar

Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
788
Senast: MiniLi
·
Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
2 966
Senast: Mabuse
·
Juridik & Ekonomi Så. Jag och partnern har äntligen fasta jobb båda två, vet hur och vart vi vill bo osv. Vi är otroligt överens om allt ifrån storlek på...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
7 120
Senast: Red_Chili
·
  • Artikel
Dagbok Tänkte att det kunde vara bra för mig att ha en liten dagbokstråd här, där jag kan skriva av mig och även dela med mig av hästiga tankar...
Svar
6
· Visningar
743

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp