Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Var absolut tvungen att köpa regntäcke till lillhästen. Och vad hittar man i butiken om inte ett Pessoa regntäcke för bara 750kr och de hade bara stl 125 kvar som jag behövde För ovanligheten skull har man gjort ett fynd
kul! vilken färg? va ditt ofodrat eller lite fyllning i det?
jag beställde ett i våras o det va svart, med typ 100 g fyllning. har inte använt det än (det är ju lite tjockt ändå) men det får bli sen i höstrusket när det kommer!
fast jag fick tyvärr inte mitt så billigt
Det är det där svarta med rutigt foder med ett stort P i gult på sidan.
Måste vara typ 100g fyllning
Brukar normalt inte täcka min häst om det inte är riktigt ruskigt väder. Men nu är han hos tränare Och då ville han använda täcke :smirk: lite varmt än för det jättetjocka vintertäcke som jag har sen tidigare
otroligt bra passform på täcket
Hästmänniskan
Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande.
Bytte stall i augusti, till...
Hästnyheter Nyligen invigdes den digitala utställningen Täby stories – bland hästar och hus. En utställning som berättar om Täby Galopps förvandling...