Bukefalos 28 år!

Har ni gjort något som ni är nöjd med?

movi

Trådstartare
Något enkelt,som blev bra?

Jag blir lite imponerad av saker som visas på bild här på Buke,tex en snygg adventsljusstake,ganska enkelt egentligen,om fanatsin finns!

Fram med lite bilder,blir ju lite tips och ideer!

Jag har inte gjort så mycket,men några saker!

Dottern ville ha sina nallar framme,så vi tog en apelsin-trä-låda,och målade den vit!
24991657.jpg

24991652.jpg

Piffat upp trapphuset!
24961294.jpg

En hundgrind!
23343607.jpg
 
Sv: Har ni gjort något som ni är nöjd med?

Vår hemmabyggda sänggavel
P1010016.jpg


En tavla jag har klätt om i köket
P1010074.jpg


Mina krukor, ommålade och blivit "offer" för mitt första försök att göra servettdecoupage
P1010058.jpg
 
Sv: Har ni gjort något som ni är nöjd med?

fina krukor!

Jag har mest gjort stora grejjer än så länge. Först hallen, här har jag snickrat hatthylla och skoställ, billigt som attan :D Och så har jag pysslat ihop lådan i mitten, den är jättepraktisk!



Äggkoppshyllorna



min väggelefant

 
Sv: Har ni gjort något som ni är nöjd med?

Jag byggde ett skrivbord i somras som jag är väldigt nöjd med. Tyvärr finns ingen bild nu, men kanske senare, när jag har städat lite ;)
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 604
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Ni som vet vem jag är IRL får gärna hålla det för er själva. Skiter i att ha nåt anonymt nick, jag har ju ändå redan ältat allt detta i...
2
Svar
36
· Visningar
7 858
Senast: _Taggis_
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 634
Senast: Imna
·
Hoppning Hur har ni byggt? Ska göra en liten renovering av min hinderpark som har nästan 40 år på nacken. Har ni byggt egna hinder? Hur ser...
Svar
8
· Visningar
3 038
Senast: Elendil
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp