Har ni märkt av cheapflation?

Bara för att jag skrev det nu kom jag faktiskt på en grej! Billys vegetariska panpizza minns jag som en av de godaste förr i tiden, nu smakar den ingenting, helt värdelöst. Tycker tyvärr ofta det är så med vegetariska/veganska produkter att de är smaklösa.
Ja den är dålig.
Jag brukar köpa dr Oetker pizzaslice, finns vegetarisk, den är god.
 
För rätt många år sen gillade jag Cloetta Sport Lunch chokladkaka så köpte en häromdagen men tvi! Den smakade bara fett och socker. :down:
 
För rätt många år sen gillade jag Cloetta Sport Lunch chokladkaka så köpte en häromdagen men tvi! Den smakade bara fett och socker. :down:

Den är verkligen helt förstörd, det brukade vara så himla god choklad men nu är den så trist att jag inte skulle köpt den ens om jag fortfarande kunde äta gluten. :crazy:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ I måndags och idag, efter en varmare dag med skinande sol (gårdagen var kyligare), så har jag reagerat på något på den lilla korta(!)...
Svar
7
· Visningar
223
Senast: Hellhound
·
  • Låst
Kropp & Själ Jag är så fruktansvärt trött precis exakt hela tiden. Jag går runt här hemma och suckar, stånkar och stönar över att jag är så jävla...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
7 047
Senast: Gunnar
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
774
Senast: Rosett
·
Träning Hej alla har en ponny som pga av tidigare skador inte kan ridas/köras och för att aktivera honom tänkte jag börja med lite...
Svar
2
· Visningar
160
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp