Bukefalos 28 år!

Har ni problem med MSN?

Sv: Har ni problem med MSN?

är online, funkar jättefint. i o för sig har jag varit online sedan i söndags :angel:
nu när du säger det vågar jag inte logga ut.
 
Sv: Har ni problem med MSN?

Här funkar det också prima skinka, men jag har varit inloggad ett par timmar nu :)
 
Sv: Har ni problem med MSN?

Nej jag kan inte logga in. Ska prova med den gamla nu.
 
Sv: Har ni problem med MSN?

Jag kom inte in förrut, det tog mig typ en halvtimma innan jag kom in!
Men nu funkar det finfint
 
Sv: Har ni problem med MSN?

Jag är till och med ute på webmessenger och det brukar ju funka knackigt typ alla dagar. :p Så MSN verkar vara igång idag.
 
Sv: Har ni problem med MSN?

Eftersom min tråd låstes kapar jag den här.

Mitt MSN har strejkat hela dagen, vilket självklart är ett väldigt stort världsproblem. Kan inte logga in på någon av mina fem adresser utan får omedelbart upp rutan "Det gick inte att logga in på Windows Live Messenger eftersom tjänsten är otillgänglig för tillfället. Felkod: 800706b5"

Det som stör mig är att samtliga av mina vänner tydligen är inloggade, och enligt MSN's hemsida verkar det inte vara några störningar på någon server just nu. Jag har den senaste versionen och har provat med ominstallation.
Har skickat in en felanmälan till deras support, men det vet man ju inte om de bryr sig om att kolla.
Så vad sjutton göra? Någon som känner igen problemet?
 
Sv: Har ni problem med MSN?

Vad får du fram när du söker på felkoden då?
 
Sv: Har ni problem med MSN?

En massa länkar till foruminlägg skrivna av personer med samma problem. Tyvärr fungerar inte deras problemlösningar här.
 
Sv: Har ni problem med MSN?

Nej det förstår jag med, men det brukar hjälpa att söka på msns hemsida....
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har problem med att betala med visa kort till bonprix. Skriver in kortnummer, csv, bekräftar med bankID och sedan blir jag bara...
2
Svar
30
· Visningar
2 206
Senast: Blossi
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 474
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jag har ett helsike att vakna på morgonen och starta dagen. Jag ställer larmet på mobilen för att vakna, men det funkar inte. På...
21 22 23
Svar
444
· Visningar
20 454
Senast: bettysmatte
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 403
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Oseriös avel 2023
  • Annonsera mera hundar 2
  • Hund rädd i ny bil

Hästrelaterat

  • Föl 2023
  • Mountain horse ridskor
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp