Nej jag hintade inte jag skrev i klartextApp app! Nu hintade du att du såg hennes hint!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej jag hintade inte jag skrev i klartextApp app! Nu hintade du att du såg hennes hint!![]()
Är det en hint eller? Var är din teori?
Behöver jag skriva en teori till att jag skulle behålla en röst som jag redan motiverat?![]()
DDet var den delen om att du skulle var tydlig som kan räknas som hint. Att säga att du tänker stå kvar vi rösten borde inte vara något problem.
Men det var inte det hon citerade![]()
Men det var inte det hon citerade![]()
Verkar ju rätt tydligt som jag åker.
Vill återigen påpeka att jag ändå tror att niyama är god, eftersom hon var drivande att få ut tjuven. Sedan är jag mycket ambivalent kring mirtai, tycker inte jag fått något grepp om henne, så jag misstänker att hon kan vara ond. Slutligen tror jag, med tanke på Lilltess beteende och hur hon skrivit, att LenaH är siad ond.
I inlägg 834.Hon citerade niyama men niyma citerade ju det så det var ganska tydligt för mig att det var det som avsågs
Fint att du vill fortsätta hjälpa oss![]()
Och att hon pekar ut mig... Känns som ett bra försök att få mig lynchad imorgon!
Och att hon pekar ut mig... Känns som ett bra försök att få mig lynchad imorgon!
Öh va? LenaH och Lobelia ligger väl rätt bra till för det, att Habina skrev sådär tycker jag inte säger nånting om din roll, men din reaktion är ju klart intressant.