Harry Potter och Fången från Azkaban (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ber om ursäkt för att jag inte kan tillföra något de här leken, huvudet är helt slut hela tiden. :(

Jag följde inte Niyama igår då jag inte hunnit kolla igenom tillräckligt. Jag tror fortfarande att Lobelia är ulv enligt gårdagens teori, men jag tror Niyama har extra info om Habina och jag tycker hennes teori är rimlig. Därför väljer jag att följa henne.

Idahoe röstar på Habina

Okej. Jag hade inte valt att följa Niyama idag för jag tycker att en ulv är viktigare i detta läget än en ond spion. :) Därför hade min röst stått kvar på lobelia om jag inte ändrat röst :p

DL 3
11:17 cirkus röstar på Lobelia
11:20 Koppen röstar på Lobelia
11:21 Lilltess röstar på Lobelia

12:18 Mirtai röstar på Lobelia
12:50 Blacksmithfarm röstar på Lobelia
13:08 Habina röstar på Lobelia
14:55 Niyama röstar på Habina
15:01 Blacksmithfarm ändrar röst till Habina
16:00 bollen_ röstar på Habina
16:22 quarter4ever röstar på Habina
16:27 Gabby_Ossi röstar på Habina
16:33 Lilltess ändrar röst till LenaH
16:36 Koppen ändrar röst till Habina
19.12 LenaH röstar på Habina
19.43 glömmerallt röstar på Habina
19,45 Snurrfian röstar på Habina
20.02 FiaM röstar på Habina
20.12 Hjartagna röstar på Habina

cirkus ändrar röst till Habina
20.42 Lobelia röstar på LenaH
21.16 Idahoe röstar på Habina

Lobelia: 2
Habina: 13
LenaH: 2

Verkar ju rätt tydligt som jag åker. :(

Vill återigen påpeka att jag ändå tror att niyama är god, eftersom hon var drivande att få ut tjuven. Sedan är jag mycket ambivalent kring mirtai, tycker inte jag fått något grepp om henne, så jag misstänker att hon kan vara ond. Slutligen tror jag, med tanke på Lilltess beteende och hur hon skrivit, att LenaH är siad ond.

Verkar ju rätt tydligt som jag åker. :(

Vill återigen påpeka att jag ändå tror att niyama är god, eftersom hon var drivande att få ut tjuven. Sedan är jag mycket ambivalent kring mirtai, tycker inte jag fått något grepp om henne, så jag misstänker att hon kan vara ond. Slutligen tror jag, med tanke på Lilltess beteende och hur hon skrivit, att LenaH är siad ond.

Fint att du vill fortsätta hjälpa oss;)

Uppdatering

Familjen Malfoys husalv Dobby vandrade oroligt omkring, han hade hört oroande rykten gällande Harry Potter och han skulle kunna göra vad som helst för att rädda honom, men vad kunde egentligen en liten skraj husalv göra. Tillfället kom när han fick följa med husbonden själv till Hogwarts där denne skulle skälla ut Dumbeldore för att stackars Draco skadats under lektionen med hippogriffen Vingfåle.

Väl in på Hogwarts smög Dobby omkring tills han lyckades smyga sig in på Slyterherins elevhem där han hittade Draco skrytandes om den senaste framgången och med klara bevis att Draco inte var så svårt skadad som han påskinnat. Dobby rusar fram och tar tag i Dracos skadade arm och drar honom hela vägen, skrikandes efter sig, tills de kom fram till Dumbeldores kontor. Väl där fick Draco bekänna färg inför både Dumbeldore och sin far, som rasande drar med sin relegerade son hem för att tänka över ett och annat.

Habina var Draco Malfoy (ond spion)

Öh va? LenaH och Lobelia ligger väl rätt bra till för det, att Habina skrev sådär tycker jag inte säger nånting om din roll, men din reaktion är ju klart intressant.

Tänkte såhär: efter vi lynchat Lena och Lobelia kommer det ju behöva dödas fler onda. Känns ganska naturligt att kolla vad de döda onda skrivit. Iaf jag skulle reagera på ett inlägg som det från Habina

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
18 360
Senast: qitis
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
18 154
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 890
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 626
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Oseriös avel 2023