Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ytterst skumt! kan Gunnar vara Lord Voldemort blir min spontana tanke? Annars kvalar LL in till den rollen just nuNej, det ser ut så på min dator med...
På de här två inläggen alltså...
Information från rektorskollegiet.
Det har kommit till vår kännedom att vissa regler inte efterlevs på ett korrekt sätt, och det har tyvärr fått konsekvenser. En av våra betrodda deltagare har nu lockats över till dödsätarna.
Påminner än en gång om hint-regeln. Alla god/ondförklaringar måste följas med en teori.
Hur kan du vara så säker att det är Lilltess @NiyamaJaha, då går det inte att lita på Lilltess längre.
Hur kan du vara så säker att det är Lilltess @Niyama![]()
Hur kan du vara så säker att det är Lilltess @Niyama![]()
Tror mest hon menade att Lilltess är den enda vi kunnat lita på helt innan och nu kan vi inte det
Tja, jag vågar inte lita på dig just nu, jag tror att du förstår detTror knappast jag blir omvandlad, av två skäl: alla vet att jag hatar det, och jag har inte hintat.
Hmm men syns den omvandlade som ond i sior? Får spionen spionrad att blabla omvandlas? @Paddington
Hmm men syns den omvandlade som ond i sior? Får spionen spionrad att blabla omvandlas? @Paddington
Hur menar du då?? Att en redan siad spelare är omvandlad och siaren får reda på det?
Det tvivlar jag starkt på...
Okej, då förstår jag hur du menade.Nu har ju LL redan svarat men jag menade om den sias nu efter ikväll. Om den visas som rollen den hade eller den nya.![]()