Natti natti, nu ska jag sova.
Imorgon har jag en del för mig, så jag vet inte om jag hinner in så mycket före eftermiddag/kväll...
Imorgon har jag en del för mig, så jag vet inte om jag hinner in så mycket före eftermiddag/kväll...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon citerade niyama men niyma citerade ju det så det var ganska tydligt för mig att det var det som avsågs
Hoppas inte att detta är mitt fel nu om jag har hintatHar dock inte fått någon tillsägelse så hoppas inte det
Men alltså förstå hur jobbigt jag har det. Jag har aldrig ens spelat "vanlig" siare
![]()
Hoppas inte att detta är mitt fel nu om jag har hintatHar dock inte fått någon tillsägelse så hoppas inte det
Men alltså förstå hur jobbigt jag har det. Jag har aldrig ens spelat "vanlig" siare
![]()
Jag har bara sett ett inlägg från dig som skulle kunna tolkas som hint (det jag svarade på) men det gjorde ju ändå ingen större skillnad för onda sidan så att det skulle ge en omvandling utan att du ens får en tillsägelse verkar osannolikt. Jag tror det hänt nåt "bakom kulisserna" som gjorde det, vi får nog veta lär leken är slut.
Nä, som jag skrivit tidigare tycker jag oftast att du känns skum. Men reaktionen nu tycker jag sticker ut.
Information från rektorskollegiet.
Det har kommit till vår kännedom att vissa regler inte efterlevs på ett korrekt sätt, och det har tyvärr fått konsekvenser. En av våra betrodda deltagare har nu lockats över till dödsätarna.
Påminner än en gång om hint-regeln. Alla god/ondförklaringar måste följas med en teori.
Det vi åtminstone kan vara säkra på är de som vi redan tror är dödsätare, dvs LenaH och Lobelia. Sen blir det lite som att börja om från början igen och fundera...Nu kände jag lite att luften gick ur mig.
Hur ska jag kunna teoria nånting nu när det finns en som kan ha varit hur godförklarad som helst som är ond.
Vi vet ju inte längre om Lilltess är god. Det kan lika gärna vara hon som gått över till onda sidan?Jag funderar också lite på hintförbudet i allmänhet.
Att det i varje inlägg ska finnas en teori om varför man tror att nån är ond/god - även om ma skrivit fdet förut.
Eller som i fallet Lilltess - måste man skriva varför man tror att hon är god?
jag kan fatta att om man skriver om någon NY så ska det finnas en teori.
I allafall så kan jag släppa en sak som jag lyfte igår - det var Mirtai's "äntligen" kommentar - som jag funderade över om detkunde vara en vinkning till lyan - nu vet vi ju vem den andra utanför lyan var.
I övrigt så känner jag mig ganska renons på tankar.
(Svar till Niyama) är detta ett klassiskt försök till villospår på en god? TroligtvisFast va? Jag kan ju inte vara säker på dig, bara för att du tror att artline är tjuv? Det är ju en teori bland flera. Förstår inte varför min osäkerhet plötslig gjort att du tycker att jag är skum? Jag har inte siat dig, alltså kan jag inte vara säker.
Nytt villospår på Niyama??Verkar ju rätt tydligt som jag åker.
Vill återigen påpeka att jag ändå tror att niyama är god, eftersom hon var drivande att få ut tjuven. Sedan är jag mycket ambivalent kring mirtai, tycker inte jag fått något grepp om henne, så jag misstänker att hon kan vara ond. Slutligen tror jag, med tanke på Lilltess beteende och hur hon skrivit, att LenaH är siad ond.
De kanske har lottat? Jag har ingen aning verkligen.
Har kollat på Habina men det är inte lätt att hitta nåt i hennes inlägg. Det är mest om Lobelia och det sticker inte ut alls. Alla vet ju mer eller mindre hennes roll. Och som ond spion kan jag förstå hennes medhåll lite här och var. Hon vill ju inte sticka ut liksom. Hon har även diskuterat lite kring LenaH, men det var i onsdags om jag inte minns fel, så tveksamt om hon hunnit sia Henne.
(Svar till Niyama) är detta ett klassiskt försök till villospår på en god? Troligtvis
Nytt villospår på Niyama??
Här tar hon upp mirtai och lenah igen. Men har hon hunnit sia någon av dem eller är detta villospår?
Det jag funderar på är om de verkligen kan ha placerat vem som helst i lyan med tanke på balansen? Tänker mest på att det finns ju ett par roller som har lite extra info...
@Paddington och @CaisaLundblad den som går över, behåller den sin förmåga om den hade någon?