Okej, det lät intressant - något du kan utveckla?Jag litar inte på GA, men hittills tycker jag både att hon följde mig och spelet i övrigt talar för att hon är god. Ond spion tror jag inte, jag har en annan kandidat för den rollen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Okej, det lät intressant - något du kan utveckla?Jag litar inte på GA, men hittills tycker jag både att hon följde mig och spelet i övrigt talar för att hon är god. Ond spion tror jag inte, jag har en annan kandidat för den rollen.
jag kan säga att det INTE var jag iaf?Jag blir tokig
Jag tror mig veta att jag läste ett inlägg går som hade att göra med att *någon* (kan det ha varit Q??) inte skulle rösta på Mirtai för att hen trodde att M hade en viss roll/plats i ett pussel (kommer inte ihåg den exakta formuleringen) - men jag hittar inte inlägget !?
Det inläggen bör ju rimligtvis finnas efter Mirtais misstag och innan NattDL (det var därför jag hajade till ang. att personen trodde sig ha en roll till Mirtai) Nu har jag gått igenom tråden fram till DL igår... Och jag hittar det inte...
Är det fler som redigerar sina inlägg på grund av misstag - eller har jag drömt ihop det inlägget?
Ingen av er andra som känner igen det?
Okej, det lät intressant - något du kan utveckla?![]()
Aha.Se ovan![]()
Huruvida en spion som sias är god eller ond framgår också.
Fast spioninfon är väl normalt som det första av dina alternativ, inte som det ändra?Fattar inte det här? Är inte spioninfon typ "Siaren siar Caisa" utan "Siaren siar Caisa som är tvilling"?
Fattar inte det här? Är inte spioninfon typ "Siaren siar Caisa" utan "Siaren siar Caisa som är tvilling"?
Fast spioninfon är väl normalt som det första av dina alternativ, inte som det ändra?
Jag fattade det som att siaren som siar Caisa får veta att Caisa är ond (eller god) spion dvs det framgår vilken sida spionen tillhör i sian (trodde jag att det brukade göra iof?)
Om onda spionen dör kan den ju inte längre skicka en rad till lyan, vilket är rätt bra.
När jag satt i lyan i förrförra leken så fick vi aldrig spionrader? Är det olika i olika spel?
har suttit och kollat igenom detta nu för detta har jag verkligen inte sett?Jag blir tokig
Jag tror mig veta att jag läste ett inlägg går som hade att göra med att *någon* (kan det ha varit Q??) inte skulle rösta på Mirtai för att hen trodde att M hade en viss roll/plats i ett pussel (kommer inte ihåg den exakta formuleringen) - men jag hittar inte inlägget !?
Det inläggen bör ju rimligtvis finnas efter Mirtais misstag och innan NattDL (det var därför jag hajade till ang. att personen trodde sig ha en roll till Mirtai) Nu har jag gått igenom tråden fram till DL igår... Och jag hittar det inte...
Är det fler som redigerar sina inlägg på grund av misstag - eller har jag drömt ihop det inlägget?
Ingen av er andra som känner igen det?
Självklart förstår jag att du inte vill åka ut först igen. Det är ju öken. Men jag kan ändå inte undvika att lägga märke till att du är ovanligt "bitig" i din respons.
Däremot kan även jag min Harry Potter och slogs av en tanke vid en till genomläsning av leken. Min röst kommer inte hamns på dig ikväll.
Så du röstar på mig för att? För att jag lyfte en tanke om Q4, på ett skämtsamt sätt och sedan inte röstade efter den?![]()
har suttit och kollat igenom detta nu för detta har jag verkligen inte sett?
däremot så hittar jag att Klara skrivit:
så kan vara detta du bara kommer ihåg fel om, för namnen Klara Mirtai och Q (jag) är rätt iaf?
jag fixade
Ja, där var det! Tack
Då undrar jag vad hin hade för tanke, men det får hon ju inte svara på... Nåja, jag känner mig säker på min röst idag, så jag har tid att fundera kring det senare...