Du har dubbelt så snabbt wifi?Ursäkta dubbelposten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du har dubbelt så snabbt wifi?Ursäkta dubbelposten
Jag är äntligen här!
Fullt upp hela dagen och försöker läsa ikapp!
Skit också...Men som sagt lutar det åt Lobelia idag, jag är fortfarande övertygad om att Fio har rätt, annars skulle det vara väldigt märkligt. Jag vet inte om jag är lika hundra på att LenaH är dödsätare men det verkar minst sagt möjligt. Jag vet att jag hade någon fundering på BSF igår också men just nu kommer jag inte ihåg vad det var som fick igång mina funderingar och jag har inte tid att leta just nu... Jag återkommer när jag har tid att läsa igen... @CaisaLundblad vilken tid är det DL ikväll?
Okej, jag har inget att göra så det blir ett långskott -
Kan detta vara en signal till lyan?
Jag tänker på ordvalet "äntligen" - som var exakt samma ord som Lobelia använde i sin blooper?
Eller ett svar på BSF:s undran var jag höll hus
Säger inte emot men undrar samtidigt då varför hon röstar på Lobelia?Jag tvekar i allafall inte så mycket.
Jag läser att Lilltess vill lägga sin röst på LenaH - det finns ingen anledning för en som alla vet är siare att misstänka någon utan att ha fog för det - det gynnar ju verkligen inte den goda sidan om hon skulle ha fel.
Säger inte emot men undrar samtidigt då varför hon röstar på Lobelia?
Hon röstade på Lobelia för en timma sedan. Väntar hon på en sia eller har hon inte fått nån bra sia tänker jag. För vi kan ju vara rätt säkra på lobelias roll. Hade jag vart siare hade jag nog riktat strålkastarna på nån annan och låtit oss andra lyncha Lobelia @cirkusLilltess röstar på lobelia
Jag väljer att lita på fio idag och tror att det hon sett är en riktig blooper. Plus att Lobelia inte gjort något för att försvara det. Igår såg det ju kört ut för henne så jag förstod att hon inte kämpade emot. Men som god skulle hon ha protesterat.
Hon röstade på Lobelia för en timma sedan. Väntar hon på en sia eller har hon inte fått nån bra sia tänker jag. För vi kan ju vara rätt säkra på lobelias roll. Hade jag vart siare hade jag nog riktat strålkastarna på nån annan och låtit oss andra lyncha Lobelia @cirkus
Ja och det förklarar varför hon röstat på lobelia idagJag tolkade det som att hon inte siat någon annan ond inatt
Hon röstade på Lobelia för en timma sedan. Väntar hon på en sia eller har hon inte fått nån bra sia tänker jag. För vi kan ju vara rätt säkra på lobelias roll. Hade jag vart siare hade jag nog riktat strålkastarna på nån annan och låtit oss andra lyncha Lobelia @cirkus
Nu har hon kanske siat LenaH. Men då är frågan om hon är god eller ond. Och varför röstar lilltess på lobelia?
Hoppas du förstår hur jag menar