Harry Potter och Fången från Azkaban (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag vet att det skrivits när DL är innan Paddan lämnade över till mig igår, men jag minns inte själv. Ska leta upp det. :p

Niyama röstar på Habina

för att jag inte känner igen hennes spel som god, hon brukar vara snabb att uppfatta vad som är bra att göra. Jag tror att hon också spelat udda för att signalera till lyan att hon tillhör deras sida. Alltså bör hon ha en roll utanför lyan, och eftersom Art var ficktjuv och det bara finns en roll till utanför lyan bör Habina vara ond spion. I så fall bör hon ha fattat att Art var ficktjuv (eftersom hon själv har den andra onda rollen utanför lyan) och förstod att det vore bra för onda sidan att ha kvar ficktjuven en natt till i alla fall. Därför tror jag att hon undvek att rösta på Art, trots att hon verkade förstå poängen med att rösta ut en som kan vara tjuv.

Ja! Jag tror att du kan vara nånting på spåret här.
Jag känner inte heller igen Habinas spel och du sätter fingret på det. Tack.
Om inte Habina är onda spionen så är det väl troligt att någon annan av de som röstade på Lobelia är det?

Ja! Jag tror att du kan vara nånting på spåret här.
Jag känner inte heller igen Habinas spel och du sätter fingret på det. Tack.
Om inte Habina är onda spionen så är det väl troligt att någon annan av de som röstade på Lobelia är det?
det finns väl ingen tvekan om att Niyama är något på spåret?
eller hur menar du?

lilltess ändrar röst till LenaH

för att ingen förvirring skall skapas och att jag är säker på att hon är ulv pga sitt väldigt defensiva spel. En god LenaH sticker ut hakan något mer och hade kommit med mer teorier. Tycker mest att hon svarat på mina tankar om henne.

Tack!
Då hade jag rätt när jag läste gårdagens teori.
Det är super - du pekar ut ondingarna genom din röst - vi röstar ut dom ;)

Tror det här var sista röstlistan? Puttar fram den lite eftersom den hamnat en bit bak i tråden.

DL 3
11:17 cirkus röstar på Lobelia

11:20 Koppen röstar på Lobelia
11:21 Lilltess röstar på Lobelia

12:18 Mirtai röstar på Lobelia
12:50 Blacksmithfarm röstar på Lobelia
13:08 Habina röstar på Lobelia
14:55 Niyama röstar på Habina
15:01 Blacksmithfarm ändrar röst till Habina
16:00 bollen_ röstar på Habina
16:22 quarter4ever röstar på Habina
16:27 Gabby_Ossi röstar på Habina
16:33 Lilltess ändrar röst till LenaH
16:36 Koppen ändrar röst till Habina

Lobelia: 3
Habina: 6
LenaH: 1

Kan någon som inte är Lilltess hjälpa mig hitta vem mer än LenaH hon bör ha siat? Med rösten idag tycker jag det är uppenbart att hon måste ha siat LenaH som ond. Men vem mer? Vad har jag missat?

det finns väl ingen tvekan om att Niyama är något på spåret?
eller hur menar du?

Näe, men jag blir alltid lite nojjig, igår så kom jag ju på att Niyama kunde ha siat Art och därför var så säker. frågan är ju om hon har siat även Habina. Det vore ju gräsligt trist att rösta ut en god när vi är säkra på två ulvar (LenaH och Lobelia).

Men eftersom den onda spionen inte bara får information till sig själv utan även spiller lite till ulvarna så känns det extra viktigt att få ut den + att leken är slut när alla onda är döda

cirkus ändrar röst till Habina

(om jag är vid liv imorgon efter NattDL så kan jag ju börja dagen med att rösta på Lobelia ;) )

Kan någon som inte är Lilltess hjälpa mig hitta vem mer än LenaH hon bör ha siat? Med rösten idag tycker jag det är uppenbart att hon måste ha siat LenaH som ond. Men vem mer? Vad har jag missat?
jag kan inte hjälpa dig där:(
har inte heller hittat nåt
bara att jag tror att vem det än är så är den inte ond.....

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
18 312
Senast: qitis
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
18 133
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 889
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 625
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka