Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ok tillbaka till allvaret mitt i euroforin över hur förbaskat bra det verkar gå just nuNär är DL?
Jag är på plats!!Jag vågar inte från mobilenmen jag litar på att Q fixar
![]()
Information
Lämnar nu över till @CaisaLundblad som kommer att sköta NattDL, själv styr jag kvasten mot Blåkulla om jag inte fastnar i piskande trädet innan
NattDL kl 11.00
DagDL 21.45
Information
Lämnar nu över till @CaisaLundblad som kommer att sköta NattDL, själv styr jag kvasten mot Blåkulla om jag inte fastnar i piskande trädet innan
NattDL kl 11.00
DagDL 21.45
Du behöver inteJag vet att det skrivits när DL är innan Paddan lämnade över till mig igår, men jag minns inte själv. Ska leta upp det.![]()
@bollen__ ocksåHär var det.![]()
Och jag var tydligen i gott sällskap.Jag vet att det skrivits när DL är innan Paddan lämnade över till mig igår, men jag minns inte själv. Ska leta upp det.![]()
Du vet inte bättre så du är förlåten.what
Raggsockor är visserligen värmande men inget går upp mot mina underbara quartrar!!!
ska vi ta det till sandlådenivå?Du vet inte bättre så du är förlåten.
Niyama röstar på Habina
för att jag inte känner igen hennes spel som god, hon brukar vara snabb att uppfatta vad som är bra att göra. Jag tror att hon också spelat udda för att signalera till lyan att hon tillhör deras sida. Alltså bör hon ha en roll utanför lyan, och eftersom Art var ficktjuv och det bara finns en roll till utanför lyan bör Habina vara ond spion. I så fall bör hon ha fattat att Art var ficktjuv (eftersom hon själv har den andra onda rollen utanför lyan) och förstod att det vore bra för onda sidan att ha kvar ficktjuven en natt till i alla fall. Därför tror jag att hon undvek att rösta på Art, trots att hon verkade förstå poängen med att rösta ut en som kan vara tjuv.
det finns väl ingen tvekan om att Niyama är något på spåret?Ja! Jag tror att du kan vara nånting på spåret här.
Jag känner inte heller igen Habinas spel och du sätter fingret på det. Tack.
Om inte Habina är onda spionen så är det väl troligt att någon annan av de som röstade på Lobelia är det?
lilltess ändrar röst till LenaH
för att ingen förvirring skall skapas och att jag är säker på att hon är ulv pga sitt väldigt defensiva spel. En god LenaH sticker ut hakan något mer och hade kommit med mer teorier. Tycker mest att hon svarat på mina tankar om henne.
det finns väl ingen tvekan om att Niyama är något på spåret?
eller hur menar du?
jag kan inte hjälpa dig därKan någon som inte är Lilltess hjälpa mig hitta vem mer än LenaH hon bör ha siat? Med rösten idag tycker jag det är uppenbart att hon måste ha siat LenaH som ond. Men vem mer? Vad har jag missat?
Det vore ju gräsligt trist att rösta ut en god när vi är säkra på två ulvar (LenaH och Lobelia).