Bukefalos 28 år!

Harry Potter?

Sv: Harry Potter?

Om hon vill ha lite mer verklighetsförankrat kan jag tipsa om Jag saknar dig, jag saknar dig av Peter Pohl och Kinna Gieth. Kinna berättar om hur hennes tvillingsyster dog när de var i tidiga tonåren och om hur hon lärde sig att leva vidare ensam. Jag gråter fortfarande när jag läser den. En vacker bok!

Puffar tråden genom att tipsa om att denna bok har blivit film och har snart premiär. Jag ska definitivt se den!!
 
Sv: Harry Potter?

KL :)
Blue Eye serien av Sharon Wagner

Hmmm, jag har en "Bra gjort, Blue Eye!" hemma, men den är inte skriven av Sharon Wagner utan av Debbie Ibbotson. Den fick jag i julklapp när jag var nio och jag älskade den. Kanske är olika serier endå?

Tjavva som någon tipsade om är helt underbar! Har bara första boken men den har jag läst så många gånger att jag tappat räkningen. :p
 

Liknande trådar

Övr. Barn När jag var liten hade jag kassettband med tex. My little pony, Peter Pan och allt möjligt. Till dessa fanns även böcker där man kunde...
Svar
14
· Visningar
1 207
Senast: Knasibas
·
Övr. Barn Hur gammal har era barn varit när ni läst Harry Potter? Vet att dom rekommenderas från 9 år men tänker om dom kan vara lämplig för min...
2
Svar
29
· Visningar
1 926
Senast: Ninnurur
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
33 839
Senast: Habina
·
Ridning Jag har försökt leta efter information, men jag är nog dålig på att leta, alternativt så finns det inte så mycket lättillgänglig...
2
Svar
33
· Visningar
4 178
Senast: Pyrran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp