- Svar: 11
- Visningar: 1 645
Hästen Helge tog sig ur hästtransporten på motorvägen, strax innan Sundsvallsbron. En medtrafikant stannade och lyckades fånga in honom.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jisses!!
Jag undrar alltid när jag hör om sånt här, HUR bär de sig åt?
Denna häst såg iofs liten och nätt ut plus att det står inget om vad för slags transport... men jag har hört om stora hästar och tom en bruksnordis göra samma... HUR bär de sig åt
Lyckligt slut på denna historia iafl![]()
Tänker att man borde känna i släpet om en häst vänder sig och att släpet borde kränga till när den hoppar ut? Har haft en häst som försökte hoppa ut genom skötardörren när släpet var stilla och det lät väldigt mkt.De säger i klippet att han hoppat ut genom lilla luckan över rampen, har nog stått med huvudet ut ett tag också.
Kamera är bra ibland![]()
Tänker att man borde känna i släpet om en häst vänder sig och att släpet borde kränga till när den hoppar ut? Har haft en häst som försökte hoppa ut genom skötardörren när släpet var stilla och det lät väldigt mkt.![]()
Hämtade en häst en gång åt en stallkamrat och den skrapade konstant i golvetJag tycker också det men tja. Kanske van vid häst som stökar? Jag känner ju när de trampar om (oavsett ekipage).