TheBlackMonster
Trådstartare
Nu är det så att vi har en ny häst, han har gått själv (men bredvid dom andra) sen i mars då han hade mask och sen hade han börjat slåss mot en av dom äldre när vi bara gick mot dom. Nu släppte vi ihop dom och det gick rätt så bra, bara lite sparkar mellan han och 18åringen, och vi har en 27 åring som ledare, världens snällaste. 18åringen och 27åringen har gått tillsammans i 6 år och dom är bra kompisar. Men nu 3 dagar efteråt så stod jag och kliade 18åringen och 27åringen stod nära, hade redan kliat den nya i några omgånger men då så bara flyger han på 27åringen?? Den nya gör så att 27åringen ramlar och står över han, så fort 27åringen börjar ställa sig och så bara sparkar han emot han.. jag tar det som att han är avundsjuk men jag vet inte.. 27åringen är ganska skör från gamla skador så mår jätte dåligt över detta, han är även så jätte snäll och han förtjänar verkligen inte det här... den nya har vi haft en del problem men det här tar kakan.. vet inte vad jag ska göra, vill helst inte sära på dom igen då den nya inte är min och känns som det bara kommer bli värre när vi släpper ihop dom igen.. vad gör man?? Nu är det inte min så kan inte bara sälja men har aldrig haft en häst som hållit på med sånt här..
Senast ändrad: