Häst sparkar andra hästar i transporten - vad göra?

Jag älskar då folk ber om råd och tusen personer svarar att ts bör göra på sätt A. Ok, tänker ts, då gör jag på sätt B. Liksom Wtf:rofl:
Fast i detta fallet så gjorde ju faktiskt Ts så som många rådde till, att ha en stabil mellanvägg så den lille skyddades från sparkar.
 
Jätteskönt att det gick bra. Av bilden du visar får man dock en helt annan bild än den du beskrev där stora hästen var aggressiv mot den lilla. Vilket färgade svaren.
Absolut. Förstår. jag ville ha råd på hur man ska bygga om transporten, inte om de skulle lastas ihop.
Bilden på dom i hagen är tagen bara några dagar sen, de har aldrig stått så innan.
 

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag är lite hjälplös och vet varken in eller ut hur jag ska göra... Har en 12 årig valack som jag tävlat i hoppning med upp...
2 3
Svar
52
· Visningar
10 326
Senast: liiinnea
·
Träning Jag har en häst som är mer påverkad av andra hästar än de tidigare hästarna jag haft. Lite tydligare förklaringar om olika situationer...
Svar
7
· Visningar
2 294
R
Hästmänniskan Hej! Detta är mitt första inlägg jag gör här. Idag hände det något, vilket är att jag blev sparkad av en kompis' häst. Hästen det...
2
Svar
20
· Visningar
7 900
Ekonomi & Juridik Som rubriken lyder hur länge ska man vänta på att en ägare hör av sig innan hästarna ska räknas som dumpade? Verkar som om jag jämt...
2
Svar
23
· Visningar
6 515
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp