Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Antar att man får ta till typ Svarta hingsten. Men det är väl inget fel i att läsa hästböcker för yngre om man vill att de ska vara korta och greppbara och ha en klar story, som Jill böckerna. De är ju språkligt bra men inte så långa och har en story som är lätt att följa. Jag läser om dem ibland själv.Jag försöker komma på bra hästböcker för äldre tonåringar. Jag tänker roman och lättläst.
Jag kommer på många för yngre och några för vuxna, men finns det några för 15-19 åringar?
Förresten antar jag att böcker på engelska inte är intressanta? För i så fall har jag en hel serie med hästböcker... Valdemar. Mercedes LackeyJag försöker komma på bra hästböcker för äldre tonåringar. Jag tänker roman och lättläst.
Jag kommer på många för yngre och några för vuxna, men finns det några för 15-19 åringar?
Jag höll på att skriva att de är daterade men så mindes jag att de handlar om engelska kapplöpningarPå temat gamla böcker. I den åldern älskade jag Dick Franscis deckare som utspelade sig i kapplöpningsvärlden (jag är jättegammal)
Ja de är ju helt fantastiska! Spännande och snabblästa. Att jag inte tänkte på detPå temat gamla böcker. I den åldern älskade jag Dick Franscis deckare som utspelade sig i kapplöpningsvärlden (jag är jättegammal)
Daterade? Det är väl iofs kul att läsa böcker som placerar en i en annan tidsperiod.Jag höll på att skriva att de är daterade men så mindes jag att de handlar om engelska kapplöpningar
De verkar kul, jag har redan ploppat in på biblioteket för att bokaHästkrematoriet och Högt i blod.
Deckare men väldigt milda och lättlästa.