Gaaaah, anlitar Tom och GLÖMMER BORT DET :banghead:
Du är inte ensam :turd: Det har jag också råkat ut för :meh: brukar anlita honom i 5 dagar på rea, förra vändan tror jag att jag hann skicka iväg honom i snitt 1-2 gånger om dagen, vilket inte direkt är lönsamt :banghead: i vanliga fall brukar jag komma ihåg att gå in så han får springa nästan precis var annan timme...

Då jag nu legat i sängen med super förkylning, så har det blivit en hel del hay day för mig. Satt och surfade in på olika grannskap och så att det fanns en till titel. Ledare, Nestor och Medlem och så Medledare. Vad är det för skillnad på Medledare och Ledare?

Till nästa derby ska vi kasta allt under 300? Iallafall fall de första dagarna?

fik svar inne på hayday i går, medledare kan som ledaren sparka ut folk ur kvarteret.

men undrar fortfarande om vi ska kasta uppdrag under 300 på nästa derby.

Vi bestämde för ett tag sedan att kasta alla under 280. Men upplever att det ligger många mellan 280 och 300 som ingen tar.

Men vill ni andra ha det som innan går det bra för mig, ville bara kolla av vad ni andra tycker.

Vi bestämde för ett tag sedan att kasta alla under 280. Men upplever att det ligger många mellan 280 och 300 som ingen tar.

Men vill ni andra ha det som innan går det bra för mig, ville bara kolla av vad ni andra tycker.

Gärna kasta mer för min del! Har tagit flera under 300 bara för att det aldrig kommer upp bättre :(

Jag tycker det beror väldigt mycket på vilken typ av uppdrag det är. Kategorin verkar avgöra vad som inte blir taget. Det är nästan aldrig någon som tar bakuppdragen, till exempel (trettio muffins, etc) så de är ju alltså inte populära i vårt kvarter. De stora odlingsuppdragen brukar ligga under 300 kring 280, så de skulle alltså inte kvalificera. Men de är jättebra om man inte har ordentligt med speltid en viss vecka.

Så kanske kastar vi allt under en viss summa, och allt från en viss kategori (bak?) också?

Liknande trådar

• Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 236
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 010
Senast: Enya
·
IT & mobiler Jag hittar inte det personliga valvet längre, det som hade en extra inloggning. Nån som känner igen? Har de avskaffat det och var finns...
Svar
0
· Visningar
164
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
983
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår