Bra Connemara. Tycker att man får hålla lite koll på tidsrymden också när man rensar så att inte att samla getmjölk som kan ta två dygn ligger kvar då det är ett dygn kvar.

Juste, jag rensar allt som är rött på slutet. Iaf sådant som inte är rimligt (minns inte men det är ngn som man kan göra fort med hjälp). Svårare tycker jag m fiske o sånt som är till derbyt slut, vågar inte riktigt slänga där utan bara om det är dubbla tex.

O ang o byta liga fram o tillbaka så är det heller inga problem för mig om ngn vill hålla i det, bara säg vad vi ska göra så kör vi på det :D

Fanns på appstore men verkade bara vara uppdateringar. Udda värre.
Spelet vägrar dessutom ansluta till mitt google spel konto så jag får börja om från början, några tips på att öka i level så fort som möjligt? (:down::meh::rage:)
Ja jag hittade det, tror inte 2an är nått att ha...

Hmm, odla mycket, och skörda ofta, även om det är låga xp så ökar det på rätt fort. Jag kör mycket i byn, vilket rullar på med xpn också, och passa på när det är x2 i xp på lastbilar eller besökare är väl dom tips jag kan komma på.

Jag tar gärnavettiga båtuppdrag första dagen, för att hinna, men inte efter det. Nu med fler uppdrag blir det lite kinkigare att hinna med. Spelar inte under jobbtid, men på morgonkvisten och när jag kommit hem.

Jag tycker det låter som en bra strategi med rensningen.

Kommer ha derbypaus i en vecka pga hög arbetsbelastning och har klickat bort mig men hojta till så ska jag försöka hjälpa er andra med olika produkter istället :)

/Backane

tar ytterst sällan båtuppdrag för jag har oftast inte tillräckligt många av nåt. Tar inte heller tillverkning så ofta för jag har inget minne! jag gör första omgången sen glömmer jag av det. Fiske är likadant, går ofta dagar utan att jag ens är där. Och byn är trist,

Jag är petig jag vet! men hitils har jag alltid gjort mina uppdrag. Denna veckan har jag dock gjort fler på typ 270 poäng för jag har inte hittat fler. Gjorde mitt sista nu ikväll så det hade ju inte funkat att vänta längre på att få bättre. Åtta är verkligen på gränsen av vad jag hinner på en vecka.

Tack, Backane! :bow:

Jag håller med Hazel om att åtta är på gränsen om man vill ta dem allra största uppdragen och skulle vilja föreslå att vi rensar som Landet föreslog, men låter ett eller två mindre uppdrag (typ 200p skörda vete - saker som går snabbt) stanna uppe en liten stund innan vi tar bort dem.

Båtarna går ju totalt bort sista dagen om man inte vill använda diamanter för att få fram dem. Likaså mata 150 djur.

Tack, Backane! :bow:

Jag håller med Hazel om att åtta är på gränsen om man vill ta dem allra största uppdragen och skulle vilja föreslå att vi rensar som Landet föreslog, men låter ett eller två mindre uppdrag (typ 200p skörda vete - saker som går snabbt) stanna uppe en liten stund innan vi tar bort dem.

Båtarna går ju totalt bort sista dagen om man inte vill använda diamanter för att få fram dem. Likaså mata 150 djur.

mata djuren tycker jag går ganska fort, hönsen är ju klara på nolltid. Om vi ska spara något lågt så tror jag att vi ska spara hjälpuppdrag. Det kan alla ta oavsett hur man spelar.

Mata uppdragen tycker jag går fort, de är bara tråkiga ;). Plantera eller producera har jag aldrig vågat testa.
.

Rekommenderar producera om man har råvaror nog/hinner tillverka så man kan fylla maskinen. Då är det ju "bara" o spela någon gång inom tidsrymden det tar för den o bli klar. Många grejer tex tårtor o sånt tar ju ett gäng timmar på bara ngn tårta. Startar man direkt (dvs maskinen är tom o man har råvaror) så är det ett himla soft uppdrag som jag gillar mycket :) Maskinen blir ju dock låst. O det beror såklart på hur många platser man låst upp. Jag har tex enbart använt diamanter till o låsa upp platser ända fram till nu i spelet typ (dvs ngt år) så jag har många platser/alla platser, då blir det såklart betydligt enklare :)

Liknande trådar

• Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 224
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 004
Senast: Enya
·
IT & mobiler Jag hittar inte det personliga valvet längre, det som hade en extra inloggning. Nån som känner igen? Har de avskaffat det och var finns...
Svar
0
· Visningar
160
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
983
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka