Ja helt otroligt.

Men vad skitsnygg uppdrag jag kastat denna veckan. Nästan alla uppdrag jag kastat ligger under 280 poäng.

Pingar Miranda! Behöver du hjälp i derbyt? Ser att du fortfarande står på noll.
Vi funderar på om hon blivit inkastad i derbyt utan sin vetskap... Lite som Saras verkade ha blivit. Från att inte ha vart med i derbyt och sen helt plötsligt vara det trots de inte spelar... Har inte sett Miranda på flera veckor nämligen, och hon har inte vart med i derbyt på ett tag.

Synd att det inte var förra veckan. Denna veckan kommer det handla om medaljplats. Riktigt gämt nu, med en spelare mindre blir vi kanske utan denna vecka.

någonting stämmer inte med derbyt. de som leder har på tok för mycket poäng. delar man deras summa på antal spelare sedan tar den summan delat på 10 ( max antal updrag) så blir summan över 340. det ska inte gå att få så mycket. så antingen har de kommit på ett fusk eller så är det en rejäl bugg.

någonting stämmer inte med derbyt. de som leder har på tok för mycket poäng. delar man deras summa på antal spelare sedan tar den summan delat på 10 ( max antal updrag) så blir summan över 340. det ska inte gå att få så mycket. så antingen har de kommit på ett fusk eller så är det en rejäl bugg.
Fy tusan oavsett vad det beror på! :down::turd:

Gick just in på haydays fb-sida (finns flera) där kommer inlägg upp:
Want 500 diamonds???? Just simply like and share this post and for 500 diamonds bonus make a nice comment!!!!

Men det verkar vara fejk. När jag läser i kommentarerna så verkar det inte som om någon fått diamanter, men det är ingen som klagar heller, vet inte vad man ska tro. Sidan kallar sig haydayofficials. Det finns två sidor som kallar sig det, den här är nog fejk som sagt....

själv googlade jag igår fusk hay day. kom till en sida man kunde skriva i hur många diamanter man ville ha och så skulle man få det. såg seriös ut men gissar att det är virus sida. för är det så lätt att få diamanter faller ju allt det roliga med hay day.

Liknande trådar

• Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 236
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 010
Senast: Enya
·
IT & mobiler Jag hittar inte det personliga valvet längre, det som hade en extra inloggning. Nån som känner igen? Har de avskaffat det och var finns...
Svar
0
· Visningar
164
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
983
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår