Jag ska göra mitt bästa, är dock skitless på Hay Day just nu. Vet inte om det bara är för mig men det laggar, startar om och då är allt man gjort senaste 10 min helt borta och man får börja om.

Jag ska göra mitt bästa, är dock skitless på Hay Day just nu. Vet inte om det bara är för mig men det laggar, startar om och då är allt man gjort senaste 10 min helt borta och man får börja om.

så kan mitt betesig om jag har dålig internetuppkoppling. Men se till att klicka ur dig till kommande derby veckor bara, om du inte vill vara med.

så kan mitt betesig om jag har dålig internetuppkoppling. Men se till att klicka ur dig till kommande derby veckor bara, om du inte vill vara med.
Det har hänt tidigare men nu händer det hela tiden och väldigt långt tillbaka, tidigare har det varit sista tre sakerna jag fyllt på. Nu kan det röra sig om allt, alla köer jag fyllt på, alla djur jag matat och hela byn som bara är "borta".

Och är ur-klickad ut derbyt.

Det har hänt tidigare men nu händer det hela tiden och väldigt långt tillbaka, tidigare har det varit sista tre sakerna jag fyllt på. Nu kan det röra sig om allt, alla köer jag fyllt på, alla djur jag matat och hela byn som bara är "borta".

Och är ur-klickad ut derbyt.
Fy vad dåligt - har du klagat hos Supercell? De brukar vara lyhörda i forumet även om de inte kan hjälpa individuella spelare. Förstår att du är frustrerad. Det låter onekligen som att något är rejält trasigt någonstans.

Nu fungerar det inte alls, den loggar in ser min farm en halv sekund innan jag kastas ut. Var kontaktar jag Supercell?

Fy vad dåligt - har du klagat hos Supercell? De brukar vara lyhörda i forumet även om de inte kan hjälpa individuella spelare. Förstår att du är frustrerad. Det låter onekligen som att något är rejält trasigt någonstans.

Nu fungerar det inte alls, den loggar in ser min farm en halv sekund innan jag kastas ut. Var kontaktar jag Supercell?

Googla efter Supercell Helpshift eller liknande. Det skall gå att kontakta dem via Facebook också, eller via ett av deras öppna forum. Du hittar dem lätt med en enkel sökning (vågar inte länka).

Hallå alla! Tycker vi försöker slänga alla matningsuppdrag - de eländiga "hjälpredorna" förhindrar att man får poäng för djurmatandet. Stjälpredor är vad de är. :rage:

Vi som inte satt igång hjälpredorna har inga problem, men jag vill inte ha matningsuppdrag iaf. Ägguppdraget är ok, men inte så här sent (för mig) kommer att misslyckas pga tidsbrist.

Har man inte satt igång hjälpredorna, gör det inte! För de verkar vara omöjliga att stänga av, trots att man nolllar, tar bort, säger nej tack så är de ändå är och fixar djurmat, matar och samlar på sig. Dessutom fungerar mitt Hay Day bara hjälpligt, ibland kommer jag överhuvudtaget inte in.

Liknande trådar

• Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 263
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 024
Senast: Enya
·
IT & mobiler Jag hittar inte det personliga valvet längre, det som hade en extra inloggning. Nån som känner igen? Har de avskaffat det och var finns...
Svar
0
· Visningar
171
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
985
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka