Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ska göra mitt bästa, är dock skitless på Hay Day just nu. Vet inte om det bara är för mig men det laggar, startar om och då är allt man gjort senaste 10 min helt borta och man får börja om.
Det har hänt tidigare men nu händer det hela tiden och väldigt långt tillbaka, tidigare har det varit sista tre sakerna jag fyllt på. Nu kan det röra sig om allt, alla köer jag fyllt på, alla djur jag matat och hela byn som bara är "borta".så kan mitt betesig om jag har dålig internetuppkoppling. Men se till att klicka ur dig till kommande derby veckor bara, om du inte vill vara med.
Fy vad dåligt - har du klagat hos Supercell? De brukar vara lyhörda i forumet även om de inte kan hjälpa individuella spelare. Förstår att du är frustrerad. Det låter onekligen som att något är rejält trasigt någonstans.Det har hänt tidigare men nu händer det hela tiden och väldigt långt tillbaka, tidigare har det varit sista tre sakerna jag fyllt på. Nu kan det röra sig om allt, alla köer jag fyllt på, alla djur jag matat och hela byn som bara är "borta".
Och är ur-klickad ut derbyt.
Fy vad dåligt - har du klagat hos Supercell? De brukar vara lyhörda i forumet även om de inte kan hjälpa individuella spelare. Förstår att du är frustrerad. Det låter onekligen som att något är rejält trasigt någonstans.
Nu fungerar det inte alls, den loggar in ser min farm en halv sekund innan jag kastas ut. Var kontaktar jag Supercell?
Håller med.Alltså vilken fruktansvärd skit uppdatering!
Då kan vi slänga ägguppdraget med?Hallå alla! Tycker vi försöker slänga alla matningsuppdrag - de eländiga "hjälpredorna" förhindrar att man får poäng för djurmatandet. Stjälpredor är vad de är.![]()
Alla har blivit inkastade. Gör vad ni kan, även om det är ett mindre uppdrag. Vi kommer inte att vinna ändå om vi kollar på hur ettorna ligger till.Jag skulle inte ens vara med i derbyt, men har blivit inkastad. Jag tog ett lägre uppdrag, för det var det eller inget alls.
Är svårt när alla mindre uppdrag kastasAlla har blivit inkastade. Gör vad ni kan, även om det är ett mindre uppdrag. Vi kommer inte att vinna ändå om vi kollar på hur ettorna ligger till.
Jag älskar hjälpredorna, har alltid är fullt i min lada juNu behöver man bara så så de kan göra djurmat. Tror ni man betalar med diamanter sedan? Tråkigt isf
![]()
Supercell har sagt att de kommer kosta diamanter. Ännu ett sätt för dem att tjäna pengar på diamantförsäljning nu när derbyt är i dalande.är övertygadatt de kommer kosta diamanter. Men känner att ska jag slösa diamanter köper jag hellre tom.
Supercell har sagt att de kommer kosta diamanter. Ännu ett sätt för dem att tjäna pengar på diamantförsäljning nu när derbyt är i dalande.