själv googlade jag igår fusk hay day. kom till en sida man kunde skriva i hur många diamanter man ville ha och så skulle man få det. såg seriös ut men gissar att det är virus sida. för är det så lätt att få diamanter faller ju allt det roliga med hay day.
Exakt.
Jag vågar iaf inte trycka på "download". Vill varken ha virus eller fuskdiamanter!

Någon som sett lilla solkullen i spelet? Kommer tyvärr inte ihåg namnet här så jag kan tagga.
Det är så tråkigt att nästan varje vecka är det 1 som deltar men inte tar några poäng :(

har försökt ropa på henne i chatten, men inget resultat. hon har ju tagit ett uppdrag så hon borde ju veta att hon är med.

Detta blir mitt sista derby. Jag tycker helt enkelt att det tar för lång tid att sitta och vänta på uppdrag över 320/kasta uppdrag.

Skrev fel, menade 310. Sedan har jag ingen by heller, så byuppdragen försvinner också.

Om du vill ha en by hjälper jag gärna till! Jag kan samla bevis etc till dig och om det är guldpengar som fattas köper jag gärna typ tomater till fullpris. Har mer guldpengar än vad jag någonsin kommer att behöva och hjälper gärna alla i kvarteret att komma upp i nivå/bygga ut/fixa by.

Om du vill ha en by hjälper jag gärna till! Jag kan samla bevis etc till dig och om det är guldpengar som fattas köper jag gärna typ tomater till fullpris. Har mer guldpengar än vad jag någonsin kommer att behöva och hjälper gärna alla i kvarteret att komma upp i nivå/bygga ut/fixa by.
Jag vill inte ha en by :) tack ändå

Man måste uppdatera för att komma in i appen men har glömt mitt Apple-id så kan inte uppdatera:down: såå tråkigt för kan inte ta ut några priser från förra veckans derby:cry: Är säker på att jag är med i derbyt så ni kan kicka mig så att det inte förstörs så går jag gärna med igen när mitt Apple-id är fixat...

Alla som är med i vår Bukefalos Supreme kvarter! Ni har blivit inkastade i derbyt efter senaste uppdateringen oavsett om ni vill eller inte! Klicka ur er så ni inte är med nästa vecka om ni inte vill vara med i det.

Liknande trådar

• Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 263
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 024
Senast: Enya
·
IT & mobiler Jag hittar inte det personliga valvet längre, det som hade en extra inloggning. Nån som känner igen? Har de avskaffat det och var finns...
Svar
0
· Visningar
171
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
985
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka