Jag är Sleepy HollowO vad är det nu du heter? Jag är så himla dålig på vem som är vem. Sjukt pinsamt!!!
@Viva är det du som är Sallys om jag inte minns helt befängt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är Sleepy HollowO vad är det nu du heter? Jag är så himla dålig på vem som är vem. Sjukt pinsamt!!!
Jag kan också byta. Det blir ju lättare när man ska ropa på någon också. Som det är nu kommer man inte ihåg vilken man ska ropa på här som kanske missat en vecka i derbyt eller såJag kan tänka mig att byta till mitt användarnamn. Kanske är ett alternativ?
Helt rätt.
Jag kan tänka mig att byta till mitt användarnamn. Kanske är ett alternativ?
Kan inte se nån med ditt namn i vårt kvarter bukefalos supremeHär fokuseras det mest på att expandera farmen, bygga ut ladan (senare silon också) och samla pengar. Så jag säljer just nu gärna bort allt silobygg och bybygg jag hittar och köper mer än gärna bygg till ladan. Det är så otroligt irriterande att alltid lida brist på utrymme och ändå inte ha nog för att fylla båtlårar och så. Ja, och så försöker jag nu få tre stjärnor på bina, så det går åt yxor som bara den.
Har en del utmärkelser kvar att nå, men de får vänta lite tills jag är lite mer nöjd med storleken på ladan. Både lastbilen och båten blir ju lättare om man kan ha mycket i lager.
Namnet är nog samma här som där.
Om ni ibland ser min farm aktiv men jag inte svarar om ni ropar i chatten, så är det för att det är en inte ännu svensktalande person som spelar just då, men som är införstådd i vad som gäller med derby och sånt.
Haha! Nä just det ja, Happy Farm är det ju. Men i vägbutiken tror jag det står Nizhoni. HmmKan inte se nån med ditt namn i vårt kvarter bukefalos supreme![]()
Haha det förklarar ju sakenHaha! Nä just det ja, Happy Farm är det ju. Men i vägbutiken tror jag det står Nizhoni. Hmm
Ja det är märkligt.Är ju lite lustigt egentligen att det blir två namn, ett farmnamn och sen game center namnet för vägbutiken.![]()
Ansök inne i Hayday!Hej! Nu har jag nått nivå 50 får jag vara med er och spela?![]()