Håller med om att det tar sjukt lång tid att spara ihop till lappar. Behöver "bara" 23 gula... komer ta evigheter innan jag får dem.

Är sjukt nyfiken på den nya uppgraderingen....

För att inte tala om att hitta enkelskruv och enkelplanka....:grin:
Ska bli spännande att se nya byggnaden. Har tillverkat järntackor och kol under tiden:)

Är det nån som nånsin lyckats få nån av prydnaderna man ska kunna få när man beställer från katalogen med lapparna man får när man fyller båtlådor och vattnar träd till andra? Har provat massor av gånger, men får antingen lite pengar eller typ en såg.

Är det nån som nånsin lyckats få nån av prydnaderna man ska kunna få när man beställer från katalogen med lapparna man får när man fyller båtlådor och vattnar träd till andra? Har provat massor av gånger, men får antingen lite pengar eller typ en såg.

jag får bara dessa förbannade prydnader. vill inte ha dem tar mycket hellre såg....

en av de nya som kommit in i bukekvarteret, verkar vara nybörjare el inte så gammal? *irriterad på oklara förfrågningar i chatten* hälsar Sleepy Hollow...

Har också sett det där. Och vad är det med dessa bytesförfrågningar? Det är väl bara att sälja det man kan och sedan fråga om någon har det man själv behöver, varför kräva byten? :confused:

nån gustavs farm eller nått bla... Skitstörande. Jag försökte byta spik mot bultar, men helt plötsligt börjar hen prata om plank å det ville jag inte ha :O

Håller med, konstigt med byteshandel hit och dit. Sälj och köp, liksom.

Precis som @landet får jag bara fula prydnader. Jag önskar att man kunde sälja dem. Jag har typ trettio fula trädgårdstomtar och sju eller åtta av de där eländiga vattenstatyerna. Blä! Jag vill hellre ha lite dynamit eller ett gäng spadar.

(Hej från Pony Farm!)

Jag får typ alltid bara diamanter! Tas tacksamt emot men det vore trevligt med lite material istället! Prydnaderna klarar jag mig dock utan ;)

en fråga bara, varför vill du ha prydnader? vad ska du göra med dem?

Hur långt har ni kommit med nya "byn"? Jag tycker det är lite kul, men det tar ju sån saaaaaaaaaaaaaatans tid innan det kommer nya besökare, eller att dom blir klara i affärerna... O_o

Hur långt har ni kommit med nya "byn"? Jag tycker det är lite kul, men det tar ju sån saaaaaaaaaaaaaatans tid innan det kommer nya besökare, eller att dom blir klara i affärerna... O_o

Jag tycker det är ganska tråkigt. Mina vill bara köpa sådant jag inte har så skickar iväg nästan alla mina tomhänta.

Förstår inte alls upprördheten över byteshandeln. Spelet är ju uppenbarligen upplagt så att en del får massor av en viss byggnadsvara och nästan inget av en annan och andra får tvärtom. Byteshandel är ju därför helt lysande för båda parter. Och den som inte vill byta slipper ju naturligtvis. ;)

Glömde: //Hälsningar Renstorps gård i bukekvarter 2, som alltid får 10 gånger fler bult än brädor och därför gärna byter lite då och då. :P

Förstår inte alls upprördheten över byteshandeln. Spelet är ju uppenbarligen upplagt så att en del får massor av en viss byggnadsvara och nästan inget av en annan och andra får tvärtom. Byteshandel är ju därför helt lysande för båda parter. Och den som inte vill byta slipper ju naturligtvis. ;)

Det jag tyckte var konstigt var kravet på byte, alltså tex 2 spik mot 2 plank. Varför inte sälja det du kan till någon i kvarteret som behöver det du har för mycket utav och sedan fråga om någon (annan) har det du själv behöver. :)

Någon som vet om besökarna i byn blir "sura" om man skickar iväg dem? Eller är det samma som med varubilen att det bara ger plats åt nyaefter ett tag?

Gillar byn skarpt! Äntligen lönar sig lite lager av kul grejor som tårtor o pajer o sådant! Mitt mejeri ligger dock konstant efter.

Det jag tyckte var konstigt var kravet på byte, alltså tex 2 spik mot 2 plank. Varför inte sälja det du kan till någon i kvarteret som behöver det du har för mycket utav och sedan fråga om någon (annan) har det du själv behöver. :)
Fast om du bara frågar utan att ha något att byta med får du sällan napp. Dom flesta håller nog på sitt byggmaterial och hoppas på att komma ifatt med det man har mindre av. ;)

mina tar tåget hem igen, händer inte så mycket när man avvisar dem.

@MalinJ det som irriterar mig är att det är en färsking som bara byter om det passar denne. Hjälper aldrig till om någon annan frågar.

Liknande trådar

• Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 136
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 000
Senast: Enya
·
IT & mobiler Jag hittar inte det personliga valvet längre, det som hade en extra inloggning. Nån som känner igen? Har de avskaffat det och var finns...
Svar
0
· Visningar
158
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
983
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Köpa stolpar