Jag kommer heller inte in på tavlan. Jag kan inte heller skriva i chatten. I byn ser jag inga ändras gårdar och kan inte hämta folk där heller.
 
Vi är bara 6 pers just nu som spelar derbyt och vi skulle verkligen behöva allas hjälp med att få ner folk till perrongerna i byn för att klara uppdragen. I senaste versionen av Hayday behöver man bara gå till byn, ta emot sitt tåg - sen i rådhuset ligger alla personer som kommit under första fliken ”GÖR INGET”. Längst ned på den sidan finns sen en knapp ”SKICKA IVÄG ALLA” eller ngt liknande. Tryck på den så har ni hjälpt oss mycket i derbyt!
 
Hej kvarteret!
Jag önskar lite mer tydlighet vad som gäller i derbyt nu. Har inte fått något svar när jag frågat i chatten gällande hur det ska rensas osv under veckan. Det är svårt för mig som vart borta i nästan ett halvår att veta ;)

Sen så undrar jag om det är bingo varje vecka? I så fall kommer jag hoppa ur igen, så som det har rensats fredag och lördag blir det helt omöjligt för mig att hinna med. Jag kollar tavlan ofta men det fanns inte ett enda uppdrag att ta.
 
För någon månad sen började hayday med att vissa veckor ha olika derby teman med bybesökare eller olika produktionsuppdrag t.ex. med anknytning till halloween (pumpor osv) där finns uppdrag med 400 poäng, sen kom bingo-uppdraget, det här var andra gången tror jag. Då kan man vinna mer om man dessutom kombinerar rader - det finns en ganska bra instruktionsvideo under fliken uppe till vänster. Men det har alltid annonserats ut, minst en halv dag i förväg, i brevet uppe till vänster om det kommer specialderby. Där beskrivs vilka uppdrag man kan vänta så att man kan börja förbereda. Den här veckan finns ingen nyhet så jag förutsätter att det är ett normalderby, 10x320p.
 
@Viva varför lämnade du oss? Något vi kan ändra? Du är saknad.
Ja, undrar också det - såg att du lämnat kvarteret @Viva och fick hjärtsnörp.

Hallå kvarteret, och särskilt nyaste medlemmen @Dorro ! Skall vi ta en genomgång av derbyreglerna och kvartersreglerna för att knyta ihop säcken på 2017 och ha allt färskt i minnet när nästa år rullar igång? Vad tycker ni funkar bra? Funkar mindre bra? Vad skulle ni vilja se mer av? Mindre av?

Vill gärna höra från våra latenta medlemmar också - de som inte varit med på länge men fortfarande syns här inne.
 
Men vad snällt av er. Jag tänkte nog mest att eftersom jag inte är med i derbyt och mitt spelande går lite upp och ner så kanske jag skulle passa bättre i en annan grupp. :)
 
Hallå @Liljebeach - vet du att du deltar i veckans derby?
Du har inte varit aktiv så kanske något blivit fel?!?
Hur som helst är du med
 
Hej kvarteret! Jag har en liten undran, min man som spelat mycket på mitt konto har nu skaffat ett eget konto och min fundering är på om han skulle vara välkommen i kvarteret? Han pratar ju som sagt inte direkt någon svenska ännu, men han är duktig på att hjälpa till. Tror inte att det blir mer än min gård som ställer upp i derbyt, dock.

Vi funderade först på någon av de andra buke-grupperna, men de är båda fulla och som jag förstått det är de inte heller lika aktiva så supreme vore ju roligare. :)
 
Hej kvarteret! Jag har en liten undran, min man som spelat mycket på mitt konto har nu skaffat ett eget konto och min fundering är på om han skulle vara välkommen i kvarteret? Han pratar ju som sagt inte direkt någon svenska ännu, men han är duktig på att hjälpa till. Tror inte att det blir mer än min gård som ställer upp i derbyt, dock.

Vi funderade först på någon av de andra buke-grupperna, men de är båda fulla och som jag förstått det är de inte heller lika aktiva så supreme vore ju roligare. :)
Ja så klart! Du kan ju översätta reglerna och hålla ett öga på tavlan/chatten.
 

Liknande trådar

Fordon Numera händer det att polisen bötfäller personer som spelar extrem hög musik i bilar i städer/samhällen så att folk inte kan sova. Nu...
Svar
0
· Visningar
437
Senast: Smoothi
·
Fritid När jag växte upp, hade vi en Amiga 500. Och ett Nintendo 8-bitars. Båda gick sedermera sönder, men jag älskade spelen till dom! Saknar...
Svar
18
· Visningar
616
Senast: MissFideli
·
  • Artikel
Hästnyheter Han har haft en sensationell utveckling i år och radat upp segrar och toppinsatser. Efter den förkrossande triumfen på hemmaplan i V75...
Svar
0
· Visningar
293
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Relationer Jag vill bara veta OM nån har gått genom nånting som var så extremt jobbigt så ni inte trodde att ni skulle klara det men att ni ändå...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
6 276
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp