Hej alla i Buke Supreme,
Jag vill förklara vad jag menade med mina kommentarer om Staden som den visst heter, dit man åker med Tåget.
Jag är a b s o l u t inte ute efter att vara dum mot någon, men det blir alltid känsligt och svårt att uttrycka vad man menar när man bara har några få rader.
Min poäng är - om man har fullt utbyggt så kan man ha 42 personer som gör 2-3 uppdrag som ger poäng, när de är klara är de tillgängliga för andra att plocka upp och när tåget kommer har man 14 nya med 2-3 uppdrag. Ganska många poäng per gubbe.
Om man istället tar gubbarna från andras perrong så har de bara ett uppdrag att göra och är inte tillgängliga för någon annan att plocka. I min mening är det bara i derbyt man har behov av dessa snabba gubbar (eller möjligen om man bygger ut och vill ha många färgburkar mm) Dessa gubbar blir ju dessutom värdelösa för andra, går ju inte att plocka upp.

Eftersom det hela tiden kommer nya uppdrag i derbyt är det ju jättesvårt att svara på vilka gubbar man helst inte ska plocka?

Så, nu ska jag vara tyst, ville bara förklara varför jag tycker som jag gör.
Jag håller med att det kan bli väldigt svårt att hitta rätt gubbar i derbyt. Men om man inte är med och ser till att inte välja de som just nu är på gång, SAMT att man ser till att frigöra lika många av sina egna gubbar som de man plockar upp så borde det ju ge win win. Det svåra är att få tillräckligt många byar att plocka från. Alltid tacksamt med de som inte är med i derbyt som åtminstone kollar över sin by någon gång då och då, och skickar iväg en bunt passagerare.
 
Hej alla i Buke Supreme,
Jag vill förklara vad jag menade med mina kommentarer om Staden som den visst heter, dit man åker med Tåget.
Jag är a b s o l u t inte ute efter att vara dum mot någon, men det blir alltid känsligt och svårt att uttrycka vad man menar när man bara har några få rader.
Min poäng är - om man har fullt utbyggt så kan man ha 42 personer som gör 2-3 uppdrag som ger poäng, när de är klara är de tillgängliga för andra att plocka upp och när tåget kommer har man 14 nya med 2-3 uppdrag. Ganska många poäng per gubbe.
Om man istället tar gubbarna från andras perrong så har de bara ett uppdrag att göra och är inte tillgängliga för någon annan att plocka. I min mening är det bara i derbyt man har behov av dessa snabba gubbar (eller möjligen om man bygger ut och vill ha många färgburkar mm) Dessa gubbar blir ju dessutom värdelösa för andra, går ju inte att plocka upp.

Eftersom det hela tiden kommer nya uppdrag i derbyt är det ju jättesvårt att svara på vilka gubbar man helst inte ska plocka?

Så, nu ska jag vara tyst, ville bara förklara varför jag tycker som jag gör.

Men såklart! Nu känner jag mig lite korkad :o Spelar ju bara ibland men jag ska absolut ändra taktik med byn, hade bara fortsatt av bara farten med att endast plocka upp gubbar sen tiden då jag spelade derby. Jättebra inlägg!!

(Hade inte läst ditt inlägg i chatten så ännu bättre att alla kan se det här ju!)
 
Jaha med nya supercellid så har jag nu förlorat min farm
Går inte längre att logga in
Tre gånger har jag chattat med support sen raderar de konversationen
På level.85
Snorkul
Kan inte starta ny farm.heller för hayday pågoogle play och gamecenter tillåter bara två och den ser ju min men jag kan inte logga in
Spelar ju dotterns hayday.med
 
Hej alla! Ville bara ge ett litet avtryck i tråden. Är i fält tills i mitten av juli och är därför osynlig i spelet för närvarande.

/Pony Farm
 
Den som vill spela HayDay med oss i Bukefalos Supreme ombeds att även ansöka via den här sidan så att vi har en chans till kontakt. Vi vill ju veta att alla som är med har samma målsättning i spelet (att vara snabbaste lag till maxpoäng).
Detta står klart och tydligt när man tittar på lagets sida och meddelande inne på HayDay. Men det verkar inte framgå tillräckligt tydligt när man gör sin ansökan - de senaste sex personerna som ansökt har missat det. Av de första som vi tog in ändå blev vi så brända att vi nu inte vågar godkänna.... Trist, det vore ju kul med några till?!
 
Den som vill spela HayDay med oss i Bukefalos Supreme ombeds att även ansöka via den här sidan så att vi har en chans till kontakt. Vi vill ju veta att alla som är med har samma målsättning i spelet (att vara snabbaste lag till maxpoäng).
Detta står klart och tydligt när man tittar på lagets sida och meddelande inne på HayDay. Men det verkar inte framgå tillräckligt tydligt när man gör sin ansökan - de senaste sex personerna som ansökt har missat det. Av de första som vi tog in ändå blev vi så brända att vi nu inte vågar godkänna.... Trist, det vore ju kul med några till?!
Ja håller helt med! Skall vi ta in "Gården" som nyss sökte och om denne inte svarar i chatten innan kvällen, ta bort den?
 
Den som vill spela HayDay med oss i Bukefalos Supreme ombeds att även ansöka via den här sidan så att vi har en chans till kontakt. Vi vill ju veta att alla som är med har samma målsättning i spelet (att vara snabbaste lag till maxpoäng).
Detta står klart och tydligt när man tittar på lagets sida och meddelande inne på HayDay. Men det verkar inte framgå tillräckligt tydligt när man gör sin ansökan - de senaste sex personerna som ansökt har missat det. Av de första som vi tog in ändå blev vi så brända att vi nu inte vågar godkänna.... Trist, det vore ju kul med några till?!
Jag släppte in "Gården" och skrev tydligt i chatten. Om personen inte svarar i chatten innan kvällsmat idag tycker jag att vi kan ta bort den. Jag har redan klickat på "opt-out" för denne i derbyt, men det är ju lätt att klicka in sig igen. Så vi kan väl hjälpas åt att hålla koll på chatten idag, och hoppas att "Gården" hittar hit samt använder chatten?
 
Om ni vill och behöver platsen så får ni sparka ut mig, om ni inte redan gjort det :p kommer nog knappt ens ihåg vad jag heter... Nått med Meadow tro? :o
 
Jaha med nya supercellid så har jag nu förlorat min farm
Går inte längre att logga in
Tre gånger har jag chattat med support sen raderar de konversationen
På level.85
Snorkul
Kan inte starta ny farm.heller för hayday pågoogle play och gamecenter tillåter bara två och den ser ju min men jag kan inte logga in
Spelar ju dotterns hayday.med

Vilket är ditt alias i spelet?
 
Den som vill spela HayDay med oss i Bukefalos Supreme ombeds att även ansöka via den här sidan så att vi har en chans till kontakt. Vi vill ju veta att alla som är med har samma målsättning i spelet (att vara snabbaste lag till maxpoäng).
Detta står klart och tydligt när man tittar på lagets sida och meddelande inne på HayDay. Men det verkar inte framgå tillräckligt tydligt när man gör sin ansökan - de senaste sex personerna som ansökt har missat det. Av de första som vi tog in ändå blev vi så brända att vi nu inte vågar godkänna.... Trist, det vore ju kul med några till?!
Jag vill gärna vara med er, heter Heba i Hay day.
 
Jag får inte upp något kvarter alls när jag söker på Bukefalos Supremes i Hayday. Är ni fortfarande ett väldigt hjälpsamt och aktivt kvarter? Funderade på att byta efter detta derby men vill ha ett aktivt och hjälpsamt kvarter där alla är aktiva i derbyt och chatten och de större hjälper de mindre :) Är ju inte så mycket aktivitet i tråden så lika bra att fråga :) Lvl 59 men jobbar på att växa :)
 

Liknande trådar

Fordon Numera händer det att polisen bötfäller personer som spelar extrem hög musik i bilar i städer/samhällen så att folk inte kan sova. Nu...
Svar
0
· Visningar
453
Senast: Smoothi
·
Fritid När jag var ungefär 12-13år gick jag något år eller två kurser i tävlingssimmning, det dödade effektivt all glädje även i den...
2
Svar
20
· Visningar
920
Senast: Badger
·
Fritid När jag växte upp, hade vi en Amiga 500. Och ett Nintendo 8-bitars. Båda gick sedermera sönder, men jag älskade spelen till dom! Saknar...
Svar
18
· Visningar
625
Senast: MissFideli
·
  • Artikel
Hästnyheter Han har haft en sensationell utveckling i år och radat upp segrar och toppinsatser. Efter den förkrossande triumfen på hemmaplan i V75...
Svar
0
· Visningar
317
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp