34459
 
Hej! Vill gärna vara med i ert kvarter bukefalos supreme. Heter Rossi i spelet och är i nivå 151. Min tagg är GQ928P28.
Hej Rossi!
Jag bjöd in dig till vårt lag då du uppfyllde alla kriterier - Välkommen!
Hos oss kan man välja att vara med i derbyt eller ej, men om du väljer att vara med så bör du veta att vi är där för att vinna 😊.
Självklart gäller endast högsta poäng på uppdragen men också att man spelar smart, att man inte tar för svåra uppdrag.
Gillar du att spela Derbyt?
 
Gillar derby och spelar för att vinna. men jag jobbar också. Spelar mest på kvällarna och helger. Var med i ett kvarter man skulle vars klar på två dagar. Är ni så också eller?
 
Vi brukar välja Aktivt eller Avslappnad vecka i Derbyt. Aktivt innebär att köra intensivt för att nå minst pallplats (dvs 1-2 dagar) eller Avslappnat då vi går för nio hästskor och tar någon dag till på oss. Hur är det för dig, helt omöjligt att spela då o då under dagtid?
 
Ja, om det är aktivt kanske det är bäst för mig att inte vara med denna vecka. Går ju snabbt med båtar, gruva och bil, tåg osv. Tycker bäst om de snabba uppdragen.
 
Otroligt många buggar i nya uppdateringen. Jag kan knappt öppna chatten utan att spelet fryser och sedan stänger ner. Gå in i byn funkar inte och inte fisket heller. Kan inte läsa nyheterna för då stänger det också ner. Är det lika dåligt för er andra?
 
Chatten fungerar fortfarande inte för mig. Fryser och skickar ut mig. Vågar inte vara med i derbyt förrän de värsta buggarna är borta. Helt sjukt att varenda uppdatering medför ett nästan ospelbart spel.
 
Chatten fungerar fortfarande inte för mig. Fryser och skickar ut mig. Vågar inte vara med i derbyt förrän de värsta buggarna är borta. Helt sjukt att varenda uppdatering medför ett nästan ospelbart spel.
Usch vad trist att det inte verkar fungera för dig! Men jag vet tyvärr inte vad du talar om, för jag har aldrig haft problem med HayDay efter uppdateringarna.
 
Chatten fungerar fortfarande inte för mig. Fryser och skickar ut mig. Vågar inte vara med i derbyt förrän de värsta buggarna är borta. Helt sjukt att varenda uppdatering medför ett nästan ospelbart spel.
När fiskebuggen höll på så kunde man väl gå in och kolla på diamanerbjudandena och sen tillbaka, så rättade det till sig... Visst var det något sådant @Rancho?
 
Hej Bukefalos supreme jag skulle vilja gå med i er kvarter :) jag är aktiv varje dag och i derbyt jag är också hjälpsam. Jag är på level 70.
 
Är det fortfarande några som spelar Hay Day?
Har upptäckt detta spel nu ett par år efter alla andra :p
Gick med i det första Bukefalos-kvarteret, men där är det nog bara jag som spelar känns det som.
 
Jag tror jag är med i Supreme? 😅 Fattar dock nada numera men har börjat spela lite igen. Dalen tex, alltså vad ska man egentligen göra där? Jag åker runt lite o gör dagens uppdrag bara typ haha. När jag kommer ihåg att den finns. Och varför känns det bara som att det är jag som tigger grejer i kvartersbutiken, den är ju jättebra men jag vill ju dela med mig också men väldigt få ber om något o jag gör hela tiden 🙈
 

Liknande trådar

Fordon Numera händer det att polisen bötfäller personer som spelar extrem hög musik i bilar i städer/samhällen så att folk inte kan sova. Nu...
Svar
0
· Visningar
453
Senast: Smoothi
·
Fritid När jag var ungefär 12-13år gick jag något år eller två kurser i tävlingssimmning, det dödade effektivt all glädje även i den...
2
Svar
20
· Visningar
923
Senast: Badger
·
Fritid När jag växte upp, hade vi en Amiga 500. Och ett Nintendo 8-bitars. Båda gick sedermera sönder, men jag älskade spelen till dom! Saknar...
Svar
18
· Visningar
625
Senast: MissFideli
·
  • Artikel
Hästnyheter Han har haft en sensationell utveckling i år och radat upp segrar och toppinsatser. Efter den förkrossande triumfen på hemmaplan i V75...
Svar
0
· Visningar
317
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp