Hej!
Jo. Jag försöker tänka strategiskt och planera tiden på bästa möjliga sätt. Skönt att höra att det går utan att gå upp mitt i natten, sover dåligt som det är ändå. Men då har du nog fler produceringsplatser än mig om du kan producera allt över en natt xD

Jag får fortsätta tänka, och testa mig fram till nya strategier. Vore ju surt att gå med i gruppen och sen dra ner hela gruppen. Är verkligen inte en sån person som vill dra ner alla, vill och gör alltid mitt bästa och håller jag inte erat höga tempo avstår jag hellre till jag kan komma upp i erat höga tempo..!
Du kan ju komma över och prova? En anledning till att vi kan vara så snabba är att vi hjälper varandra i vått och torrt. Dessutom skippar man derbyt dem veckor man inte kan köra fullt ut tis-ons/tors. Det är absolut inte tvunget att vara med i derbyt hela tiden.
 
Kan någon förklara för mig varför jag inte får vara med i supreme? Jag är level 74, snart 75.

Rancho nekade min förfrågan.

Jag nekade din förfrågan pga att din by inte var utbyggd.
Du är jättevälkommen när du fått igång alla byggnader, utbyggd station och uppdaterat tåg.
 
Du kan ju komma över och prova? En anledning till att vi kan vara så snabba är att vi hjälper varandra i vått och torrt. Dessutom skippar man derbyt dem veckor man inte kan köra fullt ut tis-ons/tors. Det är absolut inte tvunget att vara med i derbyt hela tiden.
Jag testade derbyt nu (har haft 2 veckor paus pga real life kom mellan) och kom faktiskt klart med 9 uppdrag till i torsdags. Men 10 är jag tveksam på om jag skulle hinna med på bara de 2,5 dygnen. Men absolut! Kan komma över o testa, men vill nog vänta någon vecka, ska se om jag kan fixa alla uppdragen innan torsdagen fler gånger - tvekar lite på mig själv i att klara av det. Såklart avanmäler man sig själv de veckor man vet att annat kommer mellan!
 
Jag nekade din förfrågan pga att din by inte var utbyggd.
Du är jättevälkommen när du fått igång alla byggnader, utbyggd station och uppdaterat tåg.
Alltså hela byn klar? Så uppdaterad det går att få den?

Just nu kan jag ta emot 9 st gäster, men har inte alla byggnader för jag är på nivå 7 eller 8 än så länge. Har haft en paus från HayDay på ett par år - mycket har hänt sen dess.
 
Du kan ju gärna vara med i kvarteret. Men för att vara med i derbyt så behöver alla byggnader vara på plats, perrongen ta emot 14 passagerare och privattåget vara nere på åtminstone 2h. Byggnaderna behöver vara nere i tid så mycket som möjligt. Skulle gissa på att du behöver nå nivå16-20 någonstans.
 
BE95E7E8-4A9A-43C4-9B07-7C58668007A5.png
 
Hej! Tänkte bara säga att jag tagit en paus från HayDay. Vet inte hur länge jag tänker vara borta, om jag ens kommer tillbaka någon gång. Men om jag gör det kommer jag kanske med i erat kvarter, om ni fortfarande är aktiva då! 🙂
 

Liknande trådar

Fordon Numera händer det att polisen bötfäller personer som spelar extrem hög musik i bilar i städer/samhällen så att folk inte kan sova. Nu...
Svar
0
· Visningar
444
Senast: Smoothi
·
Fritid När jag var ungefär 12-13år gick jag något år eller två kurser i tävlingssimmning, det dödade effektivt all glädje även i den...
2
Svar
20
· Visningar
889
Senast: Badger
·
Fritid När jag växte upp, hade vi en Amiga 500. Och ett Nintendo 8-bitars. Båda gick sedermera sönder, men jag älskade spelen till dom! Saknar...
Svar
18
· Visningar
622
Senast: MissFideli
·
  • Artikel
Hästnyheter Han har haft en sensationell utveckling i år och radat upp segrar och toppinsatser. Efter den förkrossande triumfen på hemmaplan i V75...
Svar
0
· Visningar
312
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp