Tack! Det är alltså uppdrag jag bör göra
Hej!
Nej det är inte uppdrag, byn är stället du kommer till med tåget. Där måste du uppdatera alla byggnader och tåget så mycket det går. Vi frågade dig i haydaychatten vad du behövde, vi fixar bara du talar om vad du behöver.
Ta tåget till byn, börja med tåget, stationen, rådhuset och sen varje byggnad och uppgradera efter hand. I början är det mest tackor av olika slag som behövs om jag inte minns fel.
Skriv i chatten så hjälper vi till så mycket vi kan❣️
 
Hej!
Nej det är inte uppdrag, byn är stället du kommer till med tåget. Där måste du uppdatera alla byggnader och tåget så mycket det går. Vi frågade dig i haydaychatten vad du behövde, vi fixar bara du talar om vad du behöver.
Ta tåget till byn, börja med tåget, stationen, rådhuset och sen varje byggnad och uppgradera efter hand. I början är det mest tackor av olika slag som behövs om jag inte minns fel.
Skriv i chatten så hjälper vi till så mycket vi kan❣️
Ahaaa! Toppen ♡
 
Bara jag som inte kommer in på Hay Day?
Får bara upp Ansluter.... den börjar inte Ladda... har startat om flera gånger men likadant. Om jag tar bort appen, startar jag då om där jag var?
Borde göra det, men lite läskigt 🙀
 
31954
7EC7E23A-873A-4185-8C36-D8728CB5CC70.png
7EC7E23A-873A-4185-8C36-D8728CB5CC70.png
 

Liknande trådar

Fordon Numera händer det att polisen bötfäller personer som spelar extrem hög musik i bilar i städer/samhällen så att folk inte kan sova. Nu...
Svar
0
· Visningar
448
Senast: Smoothi
·
Fritid När jag var ungefär 12-13år gick jag något år eller två kurser i tävlingssimmning, det dödade effektivt all glädje även i den...
2
Svar
20
· Visningar
895
Senast: Badger
·
Fritid När jag växte upp, hade vi en Amiga 500. Och ett Nintendo 8-bitars. Båda gick sedermera sönder, men jag älskade spelen till dom! Saknar...
Svar
18
· Visningar
623
Senast: MissFideli
·
  • Artikel
Hästnyheter Han har haft en sensationell utveckling i år och radat upp segrar och toppinsatser. Efter den förkrossande triumfen på hemmaplan i V75...
Svar
0
· Visningar
314
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp