Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag håller inte med om att vi ska ha få nestorer. Tycker att alla som vill ska få vara det. Vi har ju regler hur vi ska rensa och ju fler som rensar ju fler bra uppdrag får vi.
Hej!
Vad ska man göra för att bli nestor? Blir jättegärna det så man kan hjälpa till att ta bort uppdrag!Känns som det väldigt ofta är uppdrag med väldigt låga poäng kvar
jag är inne väldigt ofta så hjälper gärna till!
![]()
Ja hon bestämmer vilka som är nestorer och inte. Förra veckan upplevde inte jag som dåligt rensad, däremot denna vet jag att många inte kan vara så aktiva pga examen och jobb som innebär dålig internetförbindelse bland annat. Men, jag som ändå är inne flera gånger om dagen (undantaget ons tors den här veckan pga arbetsintervju osv...) tycker det har rullat på rätt bra ändåOM det skulle bli kaos, kan Pony då göra om så att inte alla är nestorer? Den här och förra veckan känns det som om väldigt många av nestorerna inte har tid att rensa.
HahaHm, det är nog kanske så att det är jag som spelat lite för mycket förra och denna veckan![]()
Hade som mål förra veckan att alla uppdrag jag gjorde skulle vara 320 poäng, det gick men känns som en gång räcker, det blev lite stressigt...
@Hazel hur går det i derbyt? Du har långt kvar till de obligatoriska 2700 poängen, kan vi hjälpa dig med nått uppdrag?