Jag håller inte med om att vi ska ha få nestorer. Tycker att alla som vill ska få vara det. Vi har ju regler hur vi ska rensa och ju fler som rensar ju fler bra uppdrag får vi.

Hej!
Vad ska man göra för att bli nestor? Blir jättegärna det så man kan hjälpa till att ta bort uppdrag! :up: Känns som det väldigt ofta är uppdrag med väldigt låga poäng kvar:down: jag är inne väldigt ofta så hjälper gärna till!:bump:

Hej!
Vad ska man göra för att bli nestor? Blir jättegärna det så man kan hjälpa till att ta bort uppdrag! :up: Känns som det väldigt ofta är uppdrag med väldigt låga poäng kvar:down: jag är inne väldigt ofta så hjälper gärna till!:bump:

vi har lite olika åsikter om det där, pony / jersy som är ledaren tycker att vi ska ha få nestorer för att det inte ska bli osämja över vilka uppdrag som kastas.
jag och sleepy bla tycker att alla som vill ska få vara nestorer ska vara det. men alla måste hålla sig till de regler vi har satt upp. fler kastade uppdrag, ju fler 320 uppdrag kommer upp.

Och jag tycker att Ponys förslag om att de nestorer som tar paus lämnar över det till någon annan. Har varit med i två tidigare kvarter där alla var nestorer, funkade ett tag , men blev sen rena High Caparall... Folk blev egoistiska och sparade de uppdrag de själva ville ha, uppdrag "försvann" som hade höga poäng, men kanske inte så roliga.
Ledaren blev tvungen att försöka agera både detektiv och polis, då var det inget kul längre.
LiwaTuwa som var med ett tag var ändå en av de mest ordningssamma, men hon funkade ju inte heller i vårat kvarter.

Okej jag tycker att alla verkar vara väldigt ordningsamma i kvarteret och alla spelar för att vinna! Så jag tror inte några kommer vara egoistiska och ta bort uppdrag som har 310+ poäng bara för att de är tråkiga. Tycker att vi borde vara fler nestorer för det enda man kan göra då är att ta bort uppdrag, man kan ju inte sparka någon.
Jag gick in på de andra kvarteren som slåss om en pallplats i derbyt och där är ALLA medlemmar nestorer eller t.o.m medledareO_o
Kan vi inte ha någon slags röstning där man får veta hur många som vill ha fler nestorer och hur många som tycker det är bra som det är?:D :up:

OM det skulle bli kaos, kan Pony då göra om så att inte alla är nestorer? Den här och förra veckan känns det som om väldigt många av nestorerna inte har tid att rensa.

OM det skulle bli kaos, kan Pony då göra om så att inte alla är nestorer? Den här och förra veckan känns det som om väldigt många av nestorerna inte har tid att rensa.
Ja hon bestämmer vilka som är nestorer och inte. Förra veckan upplevde inte jag som dåligt rensad, däremot denna vet jag att många inte kan vara så aktiva pga examen och jobb som innebär dålig internetförbindelse bland annat. Men, jag som ändå är inne flera gånger om dagen (undantaget ons tors den här veckan pga arbetsintervju osv...) tycker det har rullat på rätt bra ändå :) Mer än hälften av gångerna jag är in så kan jag inte rensa pga att det redan är det.

12/28 är inte med i derbyt den här vändan, så nog märks det av att vi är halverad styrka.

Hm, det är nog kanske så att det är jag som spelat lite för mycket förra och denna veckan :crazy: :laugh:
Hade som mål förra veckan att alla uppdrag jag gjorde skulle vara 320 poäng, det gick men känns som en gång räcker, det blev lite stressigt...

Hm, det är nog kanske så att det är jag som spelat lite för mycket förra och denna veckan :crazy: :laugh:
Hade som mål förra veckan att alla uppdrag jag gjorde skulle vara 320 poäng, det gick men känns som en gång räcker, det blev lite stressigt...
Haha :rofl: Jag försöker få mina över 310 åtminstone, med målet att vara så nära 320 som möjligt. Annars hade jag känt mig stressad som fan. Jag tar ju inga båtar eller tillverkningsuppdrag så blir ju inte många kvar känns det som då.

och snittet blev på 2600 någonting vilket är betydligt sämre än föregående vecka då vi hade snitt på 2791 eller nått sånt.
Nya tag den här veckan!

Bra kämpat kvarteret! Jag är i fält med urdålig tillgång till internet och har bara kikat in som hastigast men oj vad ni kör! :bow:

Bra kämpat alla! Tyvärr känner jag att jag inte hinner med 9 uppdrag/ vecka, trots att jag tycker att jag spelar jättemycket! Jag har därför gått ur kvarteret, för att hitta något annat lämpligt kvarter istället. Jag vill gärna vara med i derby nämligen, så att bara klicka ur derbyt känns inte som nåt alternativ.
Lycka till ni andra i kvarteret :heart
/ himla bra bondgård :)

@Hazel hur går det i derbyt? Du har långt kvar till de obligatoriska 2700 poängen, kan vi hjälpa dig med nått uppdrag?

Jag har råkat ut för en lite oväntad grej, ber om ursäkt för det, hade verkligen gjort mig klar för att va med i detta derbyt men det går inte att styra över riktigt. Kommer gå ur kvarteret när jag kan komma in på hay day igen

@Jerseyite Du kan väl kicka ut Hazel när du kan komma in i spelet ifall det dröjer innan hon själv kan göra det? Nu blir det ju en vecka till med 9 helt tomma uppdrag från henne..

Förvirring från min sida ang rensningen. Jag trodde vi rensade allt under 310 och bara behöll 1 båt tom onsdag, inga båtar alls torsdag o framåt.

Vad har jag missuppfattat?

:)

Liknande trådar

• Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 263
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 025
Senast: Enya
·
IT & mobiler Jag hittar inte det personliga valvet längre, det som hade en extra inloggning. Nån som känner igen? Har de avskaffat det och var finns...
Svar
0
· Visningar
171
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
987
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka