Håller med. Det börjar bli tråkigt nu - det behövs en ny struktur och nya uppdrag.tycker de borde göra om derbyt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller med. Det börjar bli tråkigt nu - det behövs en ny struktur och nya uppdrag.tycker de borde göra om derbyt.
Det kan man banne mig fråga sig...Varför har jag (och 1 till) 10 uppdrag att göra när alla andra har 9?
Ja det skulle jag också vilja ha! Det där gemensamma kvartersuppdraget/tävlingen/meetet var himla kul.Ja, jag vill ha massa nya, roliga uppdrag i Derbyt! O få tillbaka alla specialuppdrag på tavlan som de var förr. Gärna ett sådant uppdrag igång i princip hela tiden!
Supercell har fått öronen varma - det här med extra "gratisuppdrag" verkar folk verkligen ha blivit arga över. Som att eländeshjälpredorna inte har fått folk tillräckligt ilskna...Varför har jag (och 1 till) 10 uppdrag att göra när alla andra har 9?
vilka special uppdrag menar ni?
tycker man borde kunna få ha ett visst antal uppdrag gemensamt tex 5 st var sedan 4 × spelare som man gör gemensamt.
tex ett skörden uppdrag skörda 1000 jordgubbar på 1 vecka för 200 poäng
1500 för 300 och 2000 för 320. och då räknas alla jordgubbar in som alla i grannskapet skördar. mmm
funderar lite, de som tidigare klickat ur sig från derbyt har ju denna vecka kastats in. behöver de aktivt klicka sig ur derbyt eller är de urklickade till nästa vecka.
Vi har ju 5 st som tagit hay day paus i kvarteret.
Tycker det märks att vi kastar lägre denna veckan. Både på vilka uppdrag som finns aktuella och på poängen vi har.
Så jag hoppad vi ska kasta 310 nästa vecka.
Hej, Rancho härJag har precis tagit upp mitt HayDayande igen, verkar vara väldigt mkt nytt som hänt!
Med operation till veckan och 3 veckors sjukskrivning så känns det som att jag kommer ha väldigt mkt tid över till att lista ut hur alla nya uppdateringar fungerar![]()
Hej, Rancho här
Vad heter du på Hayday?