HD röntgen - Bilder

Tonto

Trådstartare
Vet inte om någon annan skulle tycka att det vore intressant, men funderar på om det finns några som skulle vilja dela med sig av deras hundars HD röntgenbilder och vilket resultat det blev ifrån SKK? :)
 
Vet inte om någon annan skulle tycka att det vore intressant, men funderar på om det finns några som skulle vilja dela med sig av deras hundars HD röntgenbilder och vilket resultat det blev ifrån SKK? :)
Inte riktigt svar på frågan men jag brukar snoka i den a gruppen:
70401A41-326E-4BA9-8717-2D27948232E0.jpeg
 
Jag har inte fått bilderna, bara certifikatet. Brukar de skicka ut bilderna numera eller begär man ut dem? Innan jag röntgade min nuvarande hund för ett år sedan var det typ 2007, så det var lite andra rutiner då.
 
Hittar inte bilderna från när Floki var vuxen, men här var han sex månader och fick AA när han var ett år. :)

AOk3vJf.jpeg
 
xray2.jpg

Dålig bild då jag på den tiden fotade av skärmen hos veterinären. Denna hund fick resultatet A/D och rasen är chow chow.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Har HD-röntgat min hund. Vad skulle ni gissa på för resultat?
2
Svar
20
· Visningar
2 093
Senast: LaMagia
·
Hundavel & Ras Jag håller på att leta valp (och har så gjort ganska länge). Ett problem är att jag inte kan bestämma mig för ras. Jag tittar både på...
Svar
16
· Visningar
2 204
Senast: Ajda
·
Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
1 339
Hundhälsa Förlåt för en brutalt lång text Våra två tikar har precis löpt(dom är extremt synkade och löper typ exakt samtidigt). Sedan löpet har...
Svar
4
· Visningar
1 165

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp