helkuperad dobermann

Sv: helkuperad dobermann

Jag har själv två hundar. En av dom är en helkuperad dobermann. Jag tycker att han är helt underbar. Men tack vare kuperingen och att han importerades fick jag honom inte försen han var 10 månader gammal.

http://dobermundes.motionworx.se/page.asp?url=om_kenneln

Denna kennel kommer dock inte min hane ifrån, men jag har haft kontakt med dom och det är en fin uppfödning.
 
Sv: helkuperad dobermann

kl

Haha..jag garvar ihjäl mig..Vilken rolig läsning..Trots att tråden är gammal!
Av PIRU har jag vid ett tillfälle fått höra att jag är en djurplågare som har en kuppad hund..Här förordar han att kuppat är snyggt...
Sila mygg och svälja kameler..
 
Sv: helkuperad dobermann

Är inte PIRU och Kraxus et par idag? för jag tyckte PIRU ahde gullig ton mot henne redan nu ;)

(jag kan dock ha fattat allt fel och blandat ihop folk :angel:)
 
Sv: helkuperad dobermann

Hade de haft stående öron naturligt hade jag velat haft en med just det.
Men som det är nu där man isåfall måste kupera tycker jag det är fel.
*var bara tvungen*:p
 
Sv: helkuperad dobermann

kl

Haha..jag garvar ihjäl mig..Vilken rolig läsning..Trots att tråden är gammal!
Av PIRU har jag vid ett tillfälle fått höra att jag är en djurplågare som har en kuppad hund..Här förordar han att kuppat är snyggt...
Sila mygg och svälja kameler..

Etik och estetik är inte samma sak.
Jag tycker det är snyggt med en helkuperad doberman, men jag är helhjärtat för förbudet!
 
Sv: helkuperad dobermann

Är inte PIRU och Kraxus et par idag? för jag tyckte PIRU ahde gullig ton mot henne redan nu ;)

(jag kan dock ha fattat allt fel och blandat ihop folk :angel:)

Jodå dom är ett par. Jag håller inte alltid med Piru i frågor, men han erkänner i allafall när han har haft fel och att han kan ändra åsikt om saker och ting. Det är strongt gjort, och han och kraxus verkar ju ha försonats och kanske enats om att tycka olika.
 

Liknande trådar

Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 463
Senast: Nixehen
·
  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 605
Senast: kma
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 806
Senast: lundsbo
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 319
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp