Helskodda ridbyxor?

vart kan man hitta det här på nätet eller ännu bättre i malmö-trelleborgs trakterna. De ska inte vara dyra men ändå inte av dålig kvalité är nöjd med börjes kvalité men deras skoning går för långt ner på rumpan om vi säger så, mina favvisar ett par carlskrona från år 2000 kan man snart se igenom på det vanliga tyget, så det är dags att inhandla ett par nya. Som sagt de ska inte vara dyrare än 1000-lappen och ha hög skoning på rumpan...någon som har förslag?
Man kanske kan sy ett par av det gamla tyget...eller nej det ahde nog inte blivit så skönt...
tacksam för förslag :bow:

Sv: Helskodda ridbyxor?

deras helskodda är helt värdelösa, alla de jag har köpt där har blivit hål ovanför det helskodda där bak sedan har det kryllat/nopprat sig mellan benen på det helskodda...så sorry?!...några andra förslag?

Back to Back tycker jag är helt OK. Köpte mina helskodda i somras för 649 kronor (i en "riktig ridsportbutik" ;) )

Jag kan även rekommendera Mountain Horse.

Immer

Jag älskar Viktor Hugos helskodda ridbyxor. Tycker de är mycket bättre än MH, men de är också betydligt mycket dyrare. Vet ej vart man kan köpa de nu, men de borde väl finnas på nätet... :)

Vill du ha en affär eller märke?

Malmö har ju "Hubertus" affären i city, har ej varit där men de har säkert massor av kläder.

I Flädie, 15km(?) norr om Malmö ligger en hästsportaffär med kopiöst mycket ridbyxor.. Från Mountain Horse till Pikee & Eurostar (eller vad det heter)

Liknande trådar

Utrustning Har nu gått igenom flertalet dyra märken som inte vill hålla. Börjar fundera på om jag fått måndagsexemplar allihop eller om de helt...
Svar
13
· Visningar
2 454
Senast: Ridinglady
·
Utrustning Hej! Letar som en galning efter ett par ridbyxor som passar mig, har väldigt smala ben, storlek 23-24 i jeans och 32-34 i längden. Och...
Svar
1
· Visningar
2 373
Senast: fetange
·
Utrustning Är jag ensam om detta problem. Rättare sagt: Är jag vanskapt? :o Jag har inte ägt mer än ett par helskodda ridbyxor i mina dar. Jag... 2
Svar
29
· Visningar
2 787
Senast: Jenilee
·
B
Utrustning Jag har tänkt inhandla två par nya ridbyxor, ett till tävling och ett till vardagsträning. De ska vara helskodda och rätt höga i midjan...
Svar
19
· Visningar
1 634
Senast: Salinero
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka