Det sorgliga i denna kråksång är väl ändå att människorna i bakgrunden skrattar, applåderar och hejar på galenskapen.
Det skrämmer mig.
Precis vad jag tänkte. Det är det vidrigaste av allt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det sorgliga i denna kråksång är väl ändå att människorna i bakgrunden skrattar, applåderar och hejar på galenskapen.
Det skrämmer mig.
Såg idag senast på ett klipp där en amerikan sa rätt ut att även om han hade gjort det så hoppades han att han skulle bli vald pga abort frågan.Vi har "mid term" val November 6 2018 da vi valjer 33 av Senatorerna och alla 435 "representatives" i "The House of Representatives". Om Demokraterna da kan rucka balansen lite sa de atminstone inte ar i minoritet sa skulle det stoppa mycket av Vita Huset's dumheter och sadana som Kavanaugh skulle ha sa mycket svarare att bli valda. Manga ger honom sitt stod endast och alenast for att han ar en stark abort motstandare.![]()
Såg idag senast på ett klipp där en amerikan sa rätt ut att även om han hade gjort det så hoppades han att han skulle bli vald pga abort frågan.
Alltså ....
De är villiga att få en person som försökt våldta en kvinna in i deras högsta domstol!?
All etik och moral verkar ha totalt försvunnit![]()
Empati. Sympati. Förmågan att tänka sig in i andra människors situationer.Jag tycker han bevisar gång på gång att någonting saknas hos honom.
Det är nog många som verkligen vill ha en domare som kan hota Roe v. Wade. Sedan har det väl sedan innan varit ganska tydligt att personer med konservativa värderingar ser mellan fingrarna med personer som Trump som driver deras politik.Såg idag senast på ett klipp där en amerikan sa rätt ut att även om han hade gjort det så hoppades han att han skulle bli vald pga abort frågan.
Alltså ....
De är villiga att få en person som försökt våldta en kvinna in i deras högsta domstol!?
All etik och moral verkar ha totalt försvunnit![]()
Nej? Exakt allt här är bisarrt osmakligt, det är inte ”en bra källa till skratt och humor” ur något tänkbart perspektiv.Det är ju ändå en bra källa till skratt och humor![]()
https://edition.cnn.com/videos/poli...px.cnn/video/playlists/judge-brett-kavanaugh/Det är nog många som verkligen vill ha en domare som kan hota Roe v. Wade. Sedan har det väl sedan innan varit ganska tydligt att personer med konservativa värderingar ser mellan fingrarna med personer som Trump som driver deras politik.
Det skrämmer mig.
Att den karln blev president är ett under. Vi har sagt många gånger han är inte frisk på jobbet . Samt att han har säkert slagit vad med någon om tex 100 dollar att han kan bli presidentAtt en president i en civiliserad regering (...?) kan få uttrycka sig såhär. Helt ofattbart. Detta är USA! Är karln inte riktigt klok?
Samma konservativa värderingar som säger sig att högst värdera familjen, etik, rättigheter, demokrati osv ....Det är nog många som verkligen vill ha en domare som kan hota Roe v. Wade. Sedan har det väl sedan innan varit ganska tydligt att personer med konservativa värderingar ser mellan fingrarna med personer som Trump som driver deras politik.
Hur många är då "sjuka" med tanke på hur många som röstade på honom?Att den karln blev president är ett under. Vi har sagt många gånger han är inte frisk på jobbet . Samt att han har säkert slagit vad med någon om tex 100 dollar att han kan bli president
Hur många är då "sjuka" med tanke på hur många som röstade på honom?Det är läskigt att tänka på!
Enstaka dårar är lättare att överse men när de tydligen övergår hälften av en befolkning i ett så stort land som usa ...
Nej? Exakt allt här är bisarrt osmakligt, det är inte ”en bra källa till skratt och humor” ur något tänkbart perspektiv.