Helvetes j-a skit!

Har du något tips på bra böcker?

Vi har tränat honom jätte mycket. Nu går det att binda honom vid ett träd/stolpe och gå därifrån utan att han blir panikslagen. Vilket känns som ett stort steg i hans utveckling.
 
å det finns så många och jag kommer inte ihåg namnen på dem men leta efter författare som anders hallgren, memea mohlin och roger mugford. bruce fogle har också ett kapitel om separationsångest i sin bok "i huvudet på en hund". tips: läs först och tänk igenom hur du ska göra och vad som du tror passar bäst i din situation
 
det gör det nog *tittar på mina halvt uppätna hundböcker*... tack och lov att den tiden är förbi. har min lugnat ner sig funkar det nog på din med.
 
Måste bara berätta att min lilla älskling var på inskolning idag med och det gick MYCKET bättre.

Han var mkt coolare och la sig tom ner och kopplade av i korgen en stund. Sen prövade jag även att gå ut från rummet i några sekunder och det gick jätte bra :idea: -lampa.

Jag är så glad :bump: det här kommer nog att funka om jag bara ger det tid! :)
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 174
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Hej! Jag skulle behöva höra lite andra röster angående en händelse som jag och min hund var med om. Han var väldigt smart, hyper o...
Svar
10
· Visningar
1 870
Senast: Mkb
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 035
Övr. Hund Usch måste bara skriva av mig! Om tråden är på fel ställe så flytta den gärna. Var med om en så obehaglig händelse idag! Är för...
Svar
2
· Visningar
1 616

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp