Hiss & Diss 2

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Trott
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 225 354
Status
Stängd för vidare inlägg.
Denna yoghurt är riktigt god och innehåller inte extra onödigt skräp.HISS:d
milbona-greek-yoghurt-jpg.12964

En riktig favorit, den där yoghurten. Deras lättvariant av den är inte illa den heller. Inte lika krämig (såklart) men fortfarande trevlig konsistens och smak :up:

haha jag älskar valios yoghurt kvarg :rofl: tjockare och mer mättande än vanlig yoghurt men utan kvargens strävhet eller vad man ska säga :)
Är inte Valios så där kvarg-sträv (bra beskrivning med kvargens strävhet :up:)?
För det var precis så Arlas var, riktigt sträv och satt kvar i munnen och på tungan och det var det jag inte gillade :o.
Hmmm, jag får nog göra ett försök med Valios variant :idea:, det börjar kännas så onyttigt med allt socker som är i fruktyoghurten jag äter :angel: (fast GOD är den :D).

Är inte Valios så där kvarg-sträv (bra beskrivning med kvargens strävhet :up:)?
För det var precis så Arlas var, riktigt sträv och satt kvar i munnen och på tungan och det var det jag inte gillade :o.
Hmmm, jag får nog göra ett försök med Valios variant :idea:, det börjar kännas så onyttigt med allt socker som är i fruktyoghurten jag äter :angel: (fast GOD är den :D).
nej ingen strävhet alls tycker jag :) jag har jättesvårt för det där sträva och som du säger, fastna i munnen, så är så glad att jag hittat nåt vettigare än yoghurt som är GOTT :p . hallon passionsfrukt är det jag har ätit, finns naturell också men den vet jag inte hur den är.

fdvqdg.jpg

Helt okej. Hade gärna fått smaka mer persilja och vitlök, det kommer en släng av timjansmak men timjan var ärligt talat inte så gott på chips :p totalt sett en vag HISS ändå.

Jag har testat dem nu och ger dem en HISS, inte mer. Lite för mesig smak men de kändes dock rätt sommarfräscha. Den andra varianten är dock godare.

Diss på Garant bredbar, smakar som smör som suttit fast på en träsmörkniv i solen och sedan förpackats, inte gott.

Deras smör från grådömejeriet i dalarna är däremot riktigt gott Hiss

Jag har testat den gröna och tyckte att de smakade som en mildare, något fräschare, variant av sourcream & onion. Lite småtrevlig men Estrellas Tzatziki-chips förra året var mycket godare och man kände en touch av gurka i dom, vilket man inte gjorde här.

Får nog ge dom en diss, även om de inte var direkt äckliga, men helhetsintrycket var "tråkigt men småfräscht" och det vinner man inga hissar på!

13177907_10153325092661116_6921622399906457975_n.png

406646_1280.jpg

DISS Kan inte göra bilden mindre, den förtjänar verkligen inte såhär stor bild. Tanken är så lovande men smaken är skit. Varför, varför, varför blandar de i stevia i "vanlig" läsk? Det är alltså både vanligt socker och stevia i och det smakar bara sötningsmedel. Eftersmaken är skit. Myntan känner man typ inte alls. Nej fy!

406646_1280.jpg

DISS Kan inte göra bilden mindre, den förtjänar verkligen inte såhär stor bild. Tanken är så lovande men smaken är skit. Varför, varför, varför blandar de i stevia i "vanlig" läsk? Det är alltså både vanligt socker och stevia i och det smakar bara sötningsmedel. Eftersmaken är skit. Myntan känner man typ inte alls. Nej fy!

Jag håller med, det är DISS på den! :down:

406646_1280.jpg

Jag såg bilden, tänkte "Men åh, vilken fantastisk produkt! Så lovande! Och om bilden är såhär stor måste den varit åtminstone rätt god"... och scrollade ner :meh:

Jag såg bilden, tänkte "Men åh, vilken fantastisk produkt! Så lovande! Och om bilden är såhär stor måste den varit åtminstone rätt god"... och scrollade ner :meh:
Sorry!
Ja den verkade lovande, jag drack den alldeles iskall och bara...näe. Den är sådär sträv så det liksom fastnar på tungan. Gillar man light, stevia, så kanske den smakar gott. När man inte förväntar sig sån smak så smakar den bajs.

Testade denna och konstaterade att magnum krympt och literpriset blivit högre:mad: SL varning
Hur som haver så lät denna god på pappret men vilken besvikelse, smakade en aning jordnöt första tuggan, resten av glassen var makalöst smaklös. Tråkig glass, DISS
Magnum-Double-Peanut-Butter-88ml-Individual-Wrapper-Shot-.jpg

Saknar KFC lemonaden från kina och tänkte att denna var en god :idea: men icke, fruktansvärt kemisk och tillräckligt sur för att vilja dregla, noll smakbalans. Diss
mcdonalds-frozen-strawberry-lemonade.jpg

Testade denna och konstaterade att magnum krympt och literpriset blivit högre:mad: SL varning
Hur som haver så lät denna god på pappret men vilken besvikelse, smakade en aning jordnöt första tuggan, resten av glassen var makalöst smaklös. Tråkig glass, DISS
Magnum-Double-Peanut-Butter-88ml-Individual-Wrapper-Shot-.jpg

Jag kan vara med och dissa storleken på denna (även om det nog egentligen är tur att den inte är större :p) men själva glassen får en HISS av mig. Den är kanske ingen smakexplosion direkt, men jag tycker både att den är god och har en tydlig smak av jordnöt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
2 245
Senast: Halcyon
·
Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så... 2
Svar
39
· Visningar
3 986
Senast: jemeni
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som... 2
Svar
24
· Visningar
1 378
Senast: skiesabove
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 418
Senast: Johanna1988
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp med diarré?
  • Dalmatiner
  • Valp 2025