Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Denna yoghurt är riktigt god och innehåller inte extra onödigt skräp.HISS
![]()
Är inte Valios så där kvarg-sträv (bra beskrivning med kvargens strävhethaha jag älskar valios yoghurt kvargtjockare och mer mättande än vanlig yoghurt men utan kvargens strävhet eller vad man ska säga
![]()
nej ingen strävhet alls tycker jagÄr inte Valios så där kvarg-sträv (bra beskrivning med kvargens strävhet)?
För det var precis så Arlas var, riktigt sträv och satt kvar i munnen och på tungan och det var det jag inte gillade.
Hmmm, jag får nog göra ett försök med Valios variant, det börjar kännas så onyttigt med allt socker som är i fruktyoghurten jag äter
(fast GOD är den
).
![]()
Helt okej. Hade gärna fått smaka mer persilja och vitlök, det kommer en släng av timjansmak men timjan var ärligt talat inte så gott på chipstotalt sett en vag HISS ändå.
Jag gillar soygurter men den här är förskräcklig, smakar möglig konstgjord apelsin som aldrig varit apelsin och har kemisk bismak, so much for natural stuff. FET DISS
![]()
![]()
HISS
till Max Hamburgerrestaurangers Lyxshake i smaken Hallon/Lakrits
![]()
DISS Kan inte göra bilden mindre, den förtjänar verkligen inte såhär stor bild. Tanken är så lovande men smaken är skit. Varför, varför, varför blandar de i stevia i "vanlig" läsk? Det är alltså både vanligt socker och stevia i och det smakar bara sötningsmedel. Eftersmaken är skit. Myntan känner man typ inte alls. Nej fy!
Oh no. Den där lär jag INTE kunna hålla mig ifrån i sommar..
![]()
DISS Kan inte göra bilden mindre, den förtjänar verkligen inte såhär stor bild. Tanken är så lovande men smaken är skit. Varför, varför, varför blandar de i stevia i "vanlig" läsk? Det är alltså både vanligt socker och stevia i och det smakar bara sötningsmedel. Eftersmaken är skit. Myntan känner man typ inte alls. Nej fy!
Sorry!Jag såg bilden, tänkte "Men åh, vilken fantastisk produkt! Så lovande! Och om bilden är såhär stor måste den varit åtminstone rätt god"... och scrollade ner![]()
Den är så orimligt god! Har du snörning i brudklänningen..?![]()
Testade denna och konstaterade att magnum krympt och literpriset blivit högreSL varning
Hur som haver så lät denna god på pappret men vilken besvikelse, smakade en aning jordnöt första tuggan, resten av glassen var makalöst smaklös. Tråkig glass, DISS
![]()
Oh no. Den där lär jag INTE kunna hålla mig ifrån i sommar..