![]()
HISS
till Max Hamburgerrestaurangers Lyxshake i smaken Hallon/Lakrits
Den är såååå gooood!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
![]()
HISS
till Max Hamburgerrestaurangers Lyxshake i smaken Hallon/Lakrits
Inte heller ett fan trots att jag älskade deras chokladvatten de hade för ett par år sedan. Chokladbollsvattnet smakar för lite choklad och för mycket smörarom. Känns som man blir fet om läpparna fast man inte blir det.Chokladboll: Extrem DISS Den smakar arsle. Tog en klunk och fick kväljningar. Fifaen.
![]()
Jag har provsmakat hallon och chokladboll.
Chokladboll: Extrem DISS Den smakar arsle. Tog en klunk och fick kväljningar. Fifaen.
Hallon frozen yoghurt: DISS Inte lika illa som den andra, men inte direkt god heller. Eftersmaken är yoghurt, men tycker inte hallonsmaken är jättetydlig. Skulle kunna vara vilken yoghurt som helst.
Instämmer helhjärtat!nu när grillsäsongen är här så måste jag bara totalt rådissa alla färdigmarinerade köttsletor som säljs. smakar skit ju. och alla smakar likadant
. sen vill jag även rådissa alla karréer. finns inget sämre kött
. duger att ge till hunden.
nu när grillsäsongen är här så måste jag bara totalt rådissa alla färdigmarinerade köttsletor som säljs. smakar skit ju. och alla smakar likadant
. sen vill jag även rådissa alla karréer. finns inget sämre kött
. duger att ge till hunden.
Det borde vara spöstraff på att tillverka färdigkryddade sk "köttbitar"![]()
Sonens kompis hade köpt en sådan och meddelade med stor inlevelse att det var ett solklart NERköp - alltså en DISS (och han är ändå läskdrickar-kung![]()
DISS Kan inte göra bilden mindre, den förtjänar verkligen inte såhär stor bild. Tanken är så lovande men smaken är skit. Varför, varför, varför blandar de i stevia i "vanlig" läsk? Det är alltså både vanligt socker och stevia i och det smakar bara sötningsmedel. Eftersmaken är skit. Myntan känner man typ inte alls. Nej fy!
HISS
![]()
Jag som aldrig äter smaksatta chips blev glatt överraskad av dessa![]()
Smakar som vanliga Estrella Vickningschips (min favvo alla dagarVad är smaken? Är det mycket smak?
Smakar som vanliga Estrella Vickningschips (min favvo alla dagar) som man har dippat i OLWs Tacodipp fast med liiite mer hetta som kommer smygande om man äter många...
![]()