Hiss & Diss 2

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Trott
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 225 520
Status
Stängd för vidare inlägg.
Desserts-Milkshake-Premium-Rasp-Lic.jpg

HISS
till Max Hamburgerrestaurangers Lyxshake i smaken Hallon/Lakrits

Den är såååå gooood!

Jag försöker undvika den där shaken in i det längsta...
Räcker med att bageri/konditoriet vid mig numera gör mumsmums med vit choklad, hallonmousse och lakritsströssel :eek::devil::banghead::nailbiting:
Hittar ingen bild, och även om jag gjorde det skulle den inte vara stor nog...

DSC_6258-720x478.jpg

Även denna får en HISS! :d

Och så nya smaken, Kiwi, från RedBull. Dricker aldrig RB annars men den var gratis :p
HISS, och jag tror bilden gör den rättvisa.
CampaignPanel-Red-Bull-Summer-Edition-Kiwi-Can-SE-open.png

Hittade ingen bild, men jag testade en Cold brew lemonade från espresso house häromdagen. Som iste fast med kaffe. Smakar lite konstigt i början men när hjärnan fattade att det inte skulle vara te blev det gott! Så det får en HISS (förutom för priset då...)

b2805_rgb_loka_pr_vitt-636x480.jpg

Jag har provsmakat hallon och chokladboll.

Chokladboll: Extrem DISS Den smakar arsle. Tog en klunk och fick kväljningar. Fifaen.
Hallon frozen yoghurt: DISS Inte lika illa som den andra, men inte direkt god heller. Eftersmaken är yoghurt, men tycker inte hallonsmaken är jättetydlig. Skulle kunna vara vilken yoghurt som helst.

Chokladboll: Extrem DISS Den smakar arsle. Tog en klunk och fick kväljningar. Fifaen.
Inte heller ett fan trots att jag älskade deras chokladvatten de hade för ett par år sedan. Chokladbollsvattnet smakar för lite choklad och för mycket smörarom. Känns som man blir fet om läpparna fast man inte blir det. :cautious:

MEN den är jättegod tillsammans med vaniljglass i en milkshake! :d

b2805_rgb_loka_pr_vitt-636x480.jpg

Jag har provsmakat hallon och chokladboll.

Hallon frozen yoghurt: DISS Inte lika illa som den andra, men inte direkt god heller. Eftersmaken är yoghurt, men tycker inte hallonsmaken är jättetydlig. Skulle kunna vara vilken yoghurt som helst.

Håller med om chokladboll, usch! Kan nog faktiskt vara den vidrigaste dryck jag testat i mitt liv ;)

Gick inte att lägga in bild från mobilen men.. Ahlgrens bilar a16.
Fler smaker? Smakar knappt något alls. Förmodligen godis för småbarn. Diss!

Edit: dubbeldiss på att dom dessutom var hårda och ihopklumpade i påsen.

nu när grillsäsongen är här så måste jag bara totalt rådissa alla färdigmarinerade köttsletor som säljs. smakar skit ju :turd:. och alla smakar likadant :arghh:. sen vill jag även rådissa alla karréer. finns inget sämre kött :wtf:. duger att ge till hunden.

Det borde vara spöstraff på att tillverka färdigkryddade sk "köttbitar" :yuck:

Däremot HISS på de affärer som säljer naturell flintastek :up: Det är absolut inte fel att grilla en sådan.

406646_1280.jpg

DISS Kan inte göra bilden mindre, den förtjänar verkligen inte såhär stor bild. Tanken är så lovande men smaken är skit. Varför, varför, varför blandar de i stevia i "vanlig" läsk? Det är alltså både vanligt socker och stevia i och det smakar bara sötningsmedel. Eftersmaken är skit. Myntan känner man typ inte alls. Nej fy!
Sonens kompis hade köpt en sådan och meddelade med stor inlevelse att det var ett solklart NERköp - alltså en DISS (och han är ändå läskdrickar-kung ;)). Så den törs denna familj inte ens prov-köpa efter det omdömet :o:D.

Alldeles för stor bild, men denna...så menlös. Tanken var god, men det var liksom inget speciellt med den. Det var som inte klart att den smakade rabarber, hade kunnat vara ungefär vad som helst. Typ.
plopp-rabarber-2-636x127.jpg

En HISS till dessa! Hittade på Lidl och är super för att toppa morgonyoghurten med :up:

Det är inte flingor utan mer topping/smaksättning. Den gröna är godast och är lite som minigranola eller sesamkexsmulor och den lila blir lite som krossade Weetabix.

2016-05-25-0757_57453eddddf2b33274dec50c.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
2 270
Senast: Halcyon
·
Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så... 2
Svar
39
· Visningar
4 013
Senast: jemeni
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som... 2
Svar
24
· Visningar
1 383
Senast: skiesabove
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 6 7 8
Svar
147
· Visningar
20 116

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka