Hiss & Diss 2

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Trott
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 225 519
Status
Stängd för vidare inlägg.
Magnum Double Peanut Butter - HISS SOM FAN! Herregud så fantastisk glass, kommer typ dö glassdöden i sommar :d:love::heart

maxresdefault.jpg

GBs Feast snack bar - DISS. Smakar bra men det är så supertunt med choklad på, nötterna är obefintliga och glassen är öht bara jävligt skittråkig. Billig kan tyckas men man kan göra roligare saker med den där tian. Bilden är alldeles för stor för eländet.

feast-snack-bar-ny-500x638.png

Ang Propuds milkshakes vill jag ge en svag hiss till chokladsmaken. Helt okej men jag köper ju mycket hellre puddingen (eller gör egen rejäl milkshake med en Propud, en frusen banan och en liten skvätt vatten - omnomnom!)

Detsamma gäller varianten mango/vanilj. Kommer absolut inte köpa den igen.

Fanns bara denna på maxi idag (man ska inte handla på en söndag..) :p men mango/vanilj låter gott..

Ang Propuds milkshakes vill jag ge en svag hiss till chokladsmaken. Helt okej men jag köper ju mycket hellre puddingen (eller gör egen rejäl milkshake med en Propud, en frusen banan och en liten skvätt vatten - omnomnom!)

Det var den jag ville prova, men så fanns bara hallon/vit choklad..

Fanns bara denna på maxi idag (man ska inte handla på en söndag..) :p men mango/vanilj låter gott..
Låter gott ja, men det var den inte :p
Mitt gymsällskap fick prova den för att se om det var fel på mina smaklökar, hon höll med om att den var äcklig.

Däremot har jag idag provat Lindahls drickkvarg med smultronsmak. Den får en stor hiss!!

• Gilla
Reactions: WS6
Två (för mig) nya produkter har testats idag, och bägge får en hiss faktiskt, om än inte världsbäst-hiss!

image

Singoalla citron/lime var sötfräsch och väldigt söt till utseendet, inte så förtjust i vanliga vaniljkrämsfyllningar men denna hade en trevlig touch.

Coops egna drick-kvarg med smak av jordgubb & tranbär (hittade ingen bild) - dessutom laktosfri! Trevlig smak, ett minus för att de använt aspartam, men tack och lov inte så framträdande. Tranbären gav en fräschare touch, bara jordgubb kan bli lite kvalmigt tycker jag.

Behövde mat igår och nära till hands fanns en Naked juice bar så jag köpte deras laxwrap för att jag var hungrig och lax är gott. Menlösare lunch har jag aldrig ätit, det var örtfärgat tortilliabröd som inte smakade någonting och innehållet bestod av 80 % smaklös bulgur 10% omogen avokado 5%lax 1%gräddfil 1%lök och 2%salladsblad. ingen sälta, inga örter, ingen peppar ingenting! Bulguren måste ha varit kokad i enbart vatten och om de eftersträvar naken mat så var det precis vad jag fick. Fet diss ät inte den.

Deras bubbelvatten med citron var däremot en riktig höjdare

Dajm med apelsin som jag såg längre upp i tråden var inte god alls, kombon passade inte mig

När jag sprang vårruset fick vi massa spännande saker, bland annat denna lilla dricka. Ibland blir man väldigt förvånad när man förväntar sig A och får P. Denna dricka är precis samma,den ska smaka apelsin och mango så döma av min förvåning när den smakar messmör:eek: Någon annan som testat och upplevt liknande smakförvirring av denna?
112821.jpg

Propud blueberry muffin - HISS. Ingen favorit men helt okej, kan tänka mig att den är skitnice i en smoothie dock.
13118231_2023007257925260_831934064_n.jpg

Måste fan hitta creamy hazelnut framöver, låter rätt sjukt fantastiskt!

Propud blueberry muffin - HISS. Ingen favorit men helt okej, kan tänka mig att den är skitnice i en smoothie dock.

Var hittade du den? Har dem alla smaker? Jag hittade den inte sist jag handlade, vet att dem kom den 13/6.. Vill smaka! :p

7310520004208.jpg

DISS Jag tänkte att choklad och salty caramel ju måste vara underbart gott (eftersom det är det i glassform) Men nej, inte gott alls. :down:

Testade hasselnöten häromdagen! God, men... mer kaffe-touch än nötsmak vilket var en liten besvikelse. Kommer nog kunna köpas igen dock, för smaken var ändå angenäm.

Testade hasselnöten häromdagen! God, men... mer kaffe-touch än nötsmak vilket var en liten besvikelse. Kommer nog kunna köpas igen dock, för smaken var ändå angenäm.

Noo! Säg inte så, jag gillar inte kaffe och alla tre smakerna står i min kyl och väntar på att smakas.. :cautious:

Men nääää! Jag som hittade alla tre smakerna men enbart köpte den med hasselnöt. (Är inte så förtjust i citroncheesecake eller blåbär.) Men smakar den kaffe kommer jag bli väldigt, väldigt ledsen :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
2 270
Senast: Halcyon
·
Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så... 2
Svar
39
· Visningar
4 013
Senast: jemeni
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som... 2
Svar
24
· Visningar
1 383
Senast: skiesabove
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 6 7 8
Svar
147
· Visningar
20 085

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka