Halvhiss. Den är inte äcklig men kaffesmaken är lite sådär
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp Ica MaxiOkej, möjligtvis en Ica?
Jag jobbar också med Frukt&Grönt
![]()
Halvhiss. Den är inte äcklig men kaffesmaken är lite sådär
@voltis var det kanske?Var det någon i den här tråden som undrade över Aioli-chipsen? Eller har jag drömt det?
I så fall har i alla fall jag sett dem på ÖoB![]()
Jaaaa! åh måste åka o kolla!!@voltis var det kanske?
Igår köpte jag en chokladkaka efter provsmakning på City Gross och vad den var god!
![]()
Inte en smula finns kvar, fullkomligt livsfarlig. HISS, HISS, HISS!
![]()
![]()
![]()
Fyfan för dig och alla ni som tipsade om var man kan köpa den här!Den här kommer att totalsabba beach 2017 för mig, jag köpte en igår och käkade upp den så snabbt att jag var tvungen att åka och köpa ännu en
Håller med, livsfarlig!
Den med valnötter och honung är också supergod (nästan lite godare om det är möjligtAlltså det här med salt karamell...
![]()
Enda problemet är att maken också tycker att den är makalöst god och han äter glass ungefär tre gånger så snabbt som mig, vilket skapar stora rättviseproblem när vi sitter i soffan och ska dela. Så idag köpte jag två.![]()
![]()
Karl Fazer 'Cinnamon and Cookies' - det närmsta jag kommit underbara Marabou Vinter.Hiss!
Vilken tur att jag ändå ska till affären idag, annars hade jag tagit en tur ändå tror jag.Håller tummarna för att de fått in den här bara, för det låter underbart gott!
![]()
![]()
Gode Gud, hjälp mig. avgrundsdiss!![]()
Den med valnötter och honung är också supergod (nästan lite godare om det är möjligt![]()
)
Det låter gott! Vad är fel med dem?
![]()
Gode Gud, hjälp mig. avgrundsdiss!![]()