Alltså, jag skulle ju inte köpa något. Men jag kunde inte motstå förpackningen. Och god var den också 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Diabetikern: Den där Pepsin var riktigt äcklig![]()
Luktade till och med äckligt! Men jag ville prova iallaflall, Kommer inte göras om ha ha
Hade det som sagt inte varit en provsmakning i butik hade jag spottat ut den mun jag tog![]()
Jag totaldissade inte Pepsi Max Ginger första gången jag drack den, men jag tyckte inte den var någon höjdare. Dock har den vuxit och nu älskar jag den.Det är någon slags jordig ton i den som tilltalar mig tror jag
![]()
Alltså du är säkert en vettig människa men just i det här fallet har du fel och jag vägrar smaka på den igen![]()
Men igår hittade jag också en ruggigt god hiss! Halleluja för mina smaklökar!
![]()
Råkade köpa nästan ett helt kilo! Sambon köpte 4 små bitar och blev som tokig i det. Vart slagsmål om sista bitenBara att åka iväg och köpa mer dagen efter
![]()
Det är det.@Blacksmithfarm: Men fy, det låter ju jätteäckligt![]()
Alltså, jag skulle ju inte köpa något. Men jag kunde inte motstå förpackningen. Och god var den också
![]()
Var finns 88:angodiset att köpa?Och jag tycker inte alls att dom var särskilt goda, blev besviken tyvärr... Det kändes som att det var någon typ av skum i dom och den goda chokladsmaken från glassen kändes knappt.
Var finns 88:angodiset att köpa?