HemmakvällDe har Jalapeño poppers också
![]()
Åååh, så himla typiskt att jag har Hemmakväll i min kommun
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
HemmakvällDe har Jalapeño poppers också
![]()
Åååh, så himla typiskt att jag har Hemmakväll i min kommun![]()
Tragiskt, eller hur?![]()
Hiss för kesella dulce de leche
Jag åt det som efterrätt med stekta äpplen och biskvier precis som arla verkar tycka att man ska göra och ja det var gott.![]()
Jag vill dissa senaste kvargen från arla med kola- och kokossmak. Kvalmig och svår att äta. Blä![]()
Jag köpte den på Coop (modell större) tror jag. Från Arla (deras milda sort eller vad den nu heter)Vänta nu här, det lät intressant. Frågan är var den finns att köpa![]()
Jag köpte den på Coop (modell större) tror jag. Från Arla (deras milda sort eller vad den nu heter)
![]()
Någon som testar Alpros kvarg? (Helt växtbaserad)
Jag köpte en av varje sort i tron om att det var en ny yoghurt, upptäckte dock när jag kom hem att det var kvarg
Jag är ingen direkt kvargätare, gillade den med Passionsfrukt så den får en hiss av mig, även om jag kanske inte kommer köpa den jätteofta.
Diss till den med svart vinbär då jag tycker att den var alldeles för sur.
![]()
Någon som testar Alpros kvarg? (Helt växtbaserad)
Jag köpte en av varje sort i tron om att det var en ny yoghurt, upptäckte dock när jag kom hem att det var kvarg
Jag är ingen direkt kvargätare, gillade den med Passionsfrukt så den får en hiss av mig, även om jag kanske inte kommer köpa den jätteofta.
Diss till den med svart vinbär då jag tycker att den var alldeles för sur.