Hiss & Diss 2

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Trott
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 225 327
Status
Stängd för vidare inlägg.
HISSAD & DISSAD. eller dissad och hissad ^^
Den här är vidrig att äta, men den är kanon att smörja in sitt torra nylle med innan man går och lägger sig och håret blir riktigt snällt när jag drar lite oljiga händer i det innan det torkat när det är nytvättat. Min enda hårstyling produkt :sneaky:

Hm ser att flaskan är större än naturlek haha

Olivado_produktbild.jpg

Extra-Large-Alpro-High-Protein-Blackcurrant-150g-UK.jpg

Någon som testar Alpros kvarg? (Helt växtbaserad)
Jag köpte en av varje sort i tron om att det var en ny yoghurt, upptäckte dock när jag kom hem att det var kvarg :p
Jag är ingen direkt kvargätare, gillade den med Passionsfrukt så den får en hiss av mig, även om jag kanske inte kommer köpa den jätteofta.
Diss till den med svart vinbär då jag tycker att den var alldeles för sur.

Nu har jag visserligen inget luktsinne och därmed dåligt ordning på mina smaklökar, men den här tyckte jag om, HISS. Youghurtsmoothie äpple/jordgubb.

Image.aspx

Alltså, en fråga bara....
VAR har Starbar tagit vägen??? Spanat på flera ställen, oberoende av varandra, och den finns inte :confused::confused:

31158.png

Idag åt jag Max halloumiburgare. Den var god :) gillade dock inte att brödet var konstigt och fastnade PÅ tänderna :cautious::confused: Burgaren får hiss men fetdiss på att de brände brödet två gånger :meh:

Jag fortsätter äta kvarg. Valios nya (laktosfri verkar den till och med vara?!) med smak av hallon och blåbär får en HISS. Kanske lite väl söt, men som mellanmålsalternativ till yoghurt var den strålande

Jag köpte en av varje sort i tron om att det var en ny yoghurt, upptäckte dock när jag kom hem att det var kvarg :p
Jag är ingen direkt kvargätare, gillade den med Passionsfrukt så den får en hiss av mig, även om jag kanske inte kommer köpa den jätteofta.

Testat den med passionsfrukt... tyckte den var vidrig :o

Passionsfrukten är supergod! Svart vinbär kan vara god att bryta av med ibland ;)
Kul när det kommer lite nya veganska alternativ tycker jag.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
2 244
Senast: Halcyon
·
Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så... 2
Svar
39
· Visningar
3 982
Senast: jemeni
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som... 2
Svar
24
· Visningar
1 378
Senast: skiesabove
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 407
Senast: Johanna1988
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025